Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caballos schreef:LeenC schreef:Wij hadden gelukkig ook zo snel resultaat met de Gastro Care. Klinkt goed, Cabollos. We duimen verder!
Vandaag de 1e dag dat we het 1x per dag geven.
LeenC, heb jij het ook als 1 kuur van 30 dagen gedaan? En toen gewoon gestopt en afgewacht?
muc schreef:Mijn paardje heeft weer wat last van haar maagzweer, ik denk dat het komt door de lente. Vorig jaar kwam ze ook moeijlijk door haar haar en nu heeft ze er weer moeite mee. Ze is ook niet fit met rijden en vorige week was ze weer wat onrustig s´nachts. Mocht niet aan buik komen en narrig met aansingelen... dus maagzweer symtomen. Gelijk Gastrogard gegegeven voor een aantal dagen. Ga nu wat bestellen dat haar ook meer weerstand geeft en hopelijk helpt haar door deze periode heen helpt.
wessjuhh schreef:Hoi hoi,
Ik denk dat ik me hier ook kan aanmelden... Mijn paard is sinds zondag gestopt met eten maar hij drinkt wel. Dit heeft hij in januari ook al eens gedaan maar toen begon hij spontaan weer ineens met eten na 4 dagen.
Volgens mij klopt het hele beeld. Geen eetlust, veel gewichtsverlies, veel gapen(heeft hij altijd al gedaan), laatste tijd chago met aansingelen en poetsen aan zijn buik.
Hebben jullie allemaal eerst een scopie laten doen of zijn jullie direct begonnen met behandelen?
_sil_ schreef:Bij dit paard is overigens geen endoscopie uitgevoerd, paard kreeg elke keer vreselijk koliek nadat het iets gegeten had. (echt elke keer op sterven na dood). Er is gelijk begonnen met behandelen en het paard knapte er weer goed van op.
tantesam schreef:Bedankt voor de duidelijke uitleg, mijn paard gaat goed, is 'dikker' dan ooit(nog altijd te dun), alleen dat ie weer is gaan zuigen stoort me... twijfel om weer gastrogard te geven, als ie dan weer stopt met zuigen is dit toch wel een reden om toch weer stapje terug te doen met 'm, en de gastrogard wat langer te geven dan een week.
Kunnen jullie me nog goede 'dikmakers' aanraden voor de gevoelige maag?