Ik weet niet wat er gebeurd is, heb de wond ook begin september voor het laatst IRL gezien. Ziet er zo op de foto's iot als een bloeduitstorting, dus misschien heeft ze zich gestoten of wat dan ook. Zal het van de week even aan de eigenaresse vragen, deze week heb ik het wat rustiger, dus dan zie ik haar waarschijnlijk wat meer . Paardje is er zelf nog lekker fiek aan toe, nog steeds lekker vrolijk en staat ook weer lekker de hele dag in de wei met de rest.
Ondanks de bloeduitstorting ziet het er nog steeds super uit!! Ik blijf het wonderbaarlijk vinden (uberhaupt een lichaam wat zich zelf zo kan herstellen, wel met behulp van de zalf natuurlijk).
Dag 42- Vrijdag 24 september Camera begeeft het zo nu en dan, vandaar dat ik niet echt elke 'om de dag' foto's heb. Ga ook niet mijn SRL op stal leggen, neem aan dat jullie dat begrijpen . Onderstaande foto's even bij gebrek aan beter met mijn telefoon gemaakt.
Het was deze dag super weer, dus er was besloten om haar voor een paar uurtjes niet in te pakken en de wond enigszins aan de lucht te laten drogen.
Zo, het wordt nu echt al snel kleiner. Hele mooi! Wordt het nog steeds ingesmeerd met de zalf? Wat heerlijk dat het zo goed gaat. Keep up the good work!
Hoe gaat het inmiddels met de wond,is het nog steeds zo netjes aan het genezen?
Grapjasjes12
Geplaatst: 09-10-10 15:24
wow, de wond is nu echt heel erg klein ivm het begin! Super hoor!
Yv_
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-10 13:10
Het spijt me, wegens privéomstandigheden heb ik maar 2 update foto's. Maar het positieve ervan is dat het een week na elkaar genomen is, dus je goed verschil ziet..
Dag 43- Zaterdag 25 September Voor het spoelen. Het geneest nu schijnbaar erg goed, want ze loopt het verband constant eraf te trekken. Waarschijnlijk omdat het zo jeukt.