nathalie25 schreef:@ellepel
hierbij de foto's van de deken en ik dacht show meteen een de haardos van mijn fjorden beest
mooie deken zeg!
lijkt over de hals ook mooi breed te zijn.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kiim schreef:Interessant allemaal
k heb net mn drainagekuur binnen.
Ik doe het 1 maal daags.
Zit alleen te twijfelen, beginnen met 5 of met 10 druppels?
Steffie89 schreef:Ik heb net ook mijn drainage binnen gekregen. -Top service trouwens van de paardendrogist! Zondagavond besteld, en nu al in huis-.
Ik begin donderdag met de kuur, en ik ga hem ook 1x per dag geven. Nu twijfel ik dus ook over de dosering. Hoe doen jullie dat precies, er zit namelijk geen gebruiksaanwijzing bij..
IndianaJones schreef:Sanet...dat heb ik ook...lijkt me toch proberen waard dat Cavalesse....maar wat moet ik dan met al m'n andere dinkies hahaha
Moeilijk om te denken "doe ik dit of dat niet"
Zwelgje....sorry, ik geen ervaring mee.
Sanet schreef:Kiim schreef:Interessant allemaal
k heb net mn drainagekuur binnen.
Ik doe het 1 maal daags.
Zit alleen te twijfelen, beginnen met 5 of met 10 druppels?Steffie89 schreef:Ik heb net ook mijn drainage binnen gekregen. -Top service trouwens van de paardendrogist! Zondagavond besteld, en nu al in huis-.
Ik begin donderdag met de kuur, en ik ga hem ook 1x per dag geven. Nu twijfel ik dus ook over de dosering. Hoe doen jullie dat precies, er zit namelijk geen gebruiksaanwijzing bij..
Ik doe dus wel over 2 beurten verdelen, dus ik begin dan altijd al met 2x 5 druppels per dag. Dus ik denk dat je prima met 1x 10 kunt beginnen. Ik bouw dan per week met 5 druppels per keer op (dus de 2e week geef ik 2x 10 (in totaal dus 20), tot je dus op de 2x 25 zit, of 1x 50.
Dat Cavalesse, daar had ik nog nooit van gehoord..
Zijn er meer mensen die daar positieve ervaringen mee hebben? Ik zou dan wel een aantal andere dingen die ik nu wel geef ter supplement laten varen, en dat vind ik eigenlijk wel heel erg spannend.
Annetje schreef:Sanet wat voor eczeemdeken had je dat die zo geschuurd heeft?
Zoran: Toch gewoon die eczeemdeken kopen hoor! Op marktplaats staan er ook wat en soms op bokt ook. Misschien kun je hem dan tweedehands kopen. Er zijn er genoeg op de markt en ze zijn er al vanaf 55 euro. Een echt goede vliegendeken kost vaak meer dan die 55 euro.
Zoran_2004 schreef:Ik heb een vraagje?!
Weet er anders iemand een fijn goedkoop deken?
Groetjes Phil