Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lotus83 schreef:Cassidy schreef:Ik vrees van wel....
Ik denk van niet.....
sjeik schreef:Dan mag je me uitleggen, waarom jij denkt dat de pony eerst uren in een trailer moet. En er niet kan worden gehandeld in de omgeving waar de pony nu is.
sjeik schreef:Nee Ninx, ik betaal hier geen euro aan. Het is nog maar de vraag, of dit arme ziel wel wordt ingeslapen. Grote kans dat de euro's aan 1 of ander strijkstokje blijven hangen
Lotus83 schreef:sjeik schreef:Dan mag je me uitleggen, waarom jij denkt dat de pony eerst uren in een trailer moet. En er niet kan worden gehandeld in de omgeving waar de pony nu is.
Dat wil ik wel helemaal gaan uitleggen (hoewel ik ook ergens twijfels heb over het uren in de trailer t.o.v. de pony)
maar dat is niet aan mij omdat te doen...
Daarnaast vind ik dat jullie ts haar goede bedoelingen in twijfel trekken, terwijl de pony hoe dan ook beter af is in de handen van ts
Apple schreef:Gut, weleens over na gedacht dat de TS dat wellicht nog niet eens bedacht had? Dat het mogelijk was om het diertje in te laten slapen dichterbij zonder dat het vervoerd had moeten worden?
TS is geen paardenredder met tig jaren ervaring, maar gewoon een jonge meid die schrok van wat ze aantrof. Binnen haar referentiekader gaat ze dan op zoek naar een oplossing. Dus ja: dat is bij haar in de buurt een DA bellen waar ze bekend mee is en goede ervaringen mee heeft.
Dat de TS op geld uit zou zijn vind ik ook een lage insinuatie. TS is niet begonnen over 'doneren' oid, andere bokkers hebben dat plan opgevat.
TS komt op mij over als gewoon een jonge meid die nu zo goed en kwaad als het kan probeert een oplossing te vinden voor dit dier.
Apple schreef:Gut, weleens over na gedacht dat de TS dat wellicht nog niet eens bedacht had? Dat het mogelijk was om het diertje in te laten slapen dichterbij zonder dat het vervoerd had moeten worden?
TS is geen paardenredder met tig jaren ervaring, maar gewoon een jonge meid die schrok van wat ze aantrof. Binnen haar referentiekader gaat ze dan op zoek naar een oplossing. Dus ja: dat is bij haar in de buurt een DA bellen waar ze bekend mee is en goede ervaringen mee heeft.
Dat de TS op geld uit zou zijn vind ik ook een lage insinuatie. TS is niet begonnen over 'doneren' oid, andere bokkers hebben dat plan opgevat.
TS komt op mij over als gewoon een jonge meid die nu zo goed en kwaad als het kan probeert een oplossing te vinden voor dit dier.