Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Renates85 schreef:Ik ga morgen avond weer op haar rijden. Vooraf voel ik of ze nog zo heftig reageert als ik licht druk op haar schoft. Indien dit het geval is laat ik haar staan en bel ik dinsdag de dierenarts.
amanda2 schreef:Aukelizzy schreef:Dat is vast een pak van je hart...Gelukkig maar.
Heu?
amanda2 schreef:Mijn paard liep gelukkig goed vandaag, hooguit wat 'normale' spierpijn na de retteketet van gister.
Snoekiej schreef:Gisteren heb ik een zadelmaker bij Vorstin gehad omdat ik een WoW wilde aanmeten. Hij vertelde mij dat allebei mijn zadels niet goed lagen! Bart zei dat mijn dressuurzadel niet goed lag, o.a te smal, en mijn springzadel wel. Nu blijkt mijn springzadel nog smaller dan mijn dressuurzadel te zijn, en nog veel slechter te liggen! Het is heel waarschijnlijk dat Vorstin daardoor de afgelopen 2 maanden zo verslechterd is. Ik moest van Bart met dat springzadel rijden. Nu laat ik een fysiotherapeut voor Vorstin komen, want haar rug is nu dus helemaal bagger.