Ik geef je dus groot gelijk! Ik hoop echt voor je dat er een klein wondertje gebeurd! Wat een nachtmerrie zeg!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nuage schreef:Ik waardeer je reactie ook enorm Mirgino en ik denk dat in het meerendeel van dit soort verhalen het ook nog steeds negatief afloopt. Misschien krijg ik wel net zo'n spijt als jij. Maar ik weet iig zeker dat als ik nu haar laat inslapen de spijt net zo groot is. Ik moet deze kleine kans nog pakken...
Nuage schreef:Andere kliniek bellen doe ik nog even niet. Die willen altijd de ins en outs van het medisch dossier hebben en bellen dan de kliniek. Schiet ik niets mee op.
Nuage schreef:Chev je hebt het helemaal goed hoor. Dat is ook de reden dat ik nu niet met de VA meega. Volgens de afspraak zou het feit dat er geen verdere kanteling is juist goed nieuws moeten zijn en zouden we doorzetten. Hij vind alleen dat de pijn ook minder had moeten zijn maar dat vind ik dus ook nogal snel in 2 dagen.
Ik weet niet zeker of het 2mg per dag is of 2x per dag... Het is iig de max die ze kan krijgen volgens de VA.
KiWiKo schreef:klinkt heel rot, en heel bot........ en ik snap absoluut dat je het niet wil horen.............
maar als een va adviseerd om te euthenaseren............. dan zijn er echt geen wegen meer.......
een VA wil sucessen.......... en als er ergens een mogelijheid is voor succes dan zal deze hem aangrijpen.
Nuage schreef:KiWiKo schreef:klinkt heel rot, en heel bot........ en ik snap absoluut dat je het niet wil horen.............
maar als een va adviseerd om te euthenaseren............. dan zijn er echt geen wegen meer.......
een VA wil sucessen.......... en als er ergens een mogelijheid is voor succes dan zal deze hem aangrijpen.
Toch zijn er genoeg voorbeelden waarbij een VA adviseerde te laten inslapen en het toch goedkwam.
Ik ben me ervan bewust dat dit echt uitzonderingen zijn en probeer wel realistisch te blijven over de overlevingskansen.
Maar veeartsen zijn geen helderzienden. Hij weet uit ervaring dat dit soort gevallen 9 van de 10 keer niet goed aflopen en daar baseert hij zijn advies op. Dat snap ik ook.
Maar ze is niet compleet kansloos. Dat geeft hij zelf ook wel toe hoor. Alleen die kans is enorm klein.
Nuage schreef:KiWiKo schreef:klinkt heel rot, en heel bot........ en ik snap absoluut dat je het niet wil horen.............
Toch zijn er genoeg voorbeelden waarbij een VA adviseerde te laten inslapen en het toch goedkwam.
Ik ben me ervan bewust dat dit echt uitzonderingen zijn en probeer wel realistisch te blijven over de overlevingskansen.
Maar veeartsen zijn geen helderzienden. Hij weet uit ervaring dat dit soort gevallen 9 van de 10 keer niet goed aflopen en daar baseert hij zijn advies op. Dat snap ik ook.
Maar ze is niet compleet kansloos. Dat geeft hij zelf ook wel toe hoor. Alleen die kans is enorm klein.
Nuage schreef:Tja KiWiKo dat is ook een verschil per eigenaar...
Ik heb een 24 jarige KWPN-er gehad die met pensioen ging, maar toen die ging kreupelen kwam ook de VA eerst en hebben we nog geprobeerd haar beter te maken.
Dit paard is zo belangrijk voor me... dat ook als ze alleen nog als grasmaaier kan fungeren mij het helemaal waard is. Ik heb alles wat ik heb mogen bereiken met de fokkerij aan dit paard te danken.