fargo schreef:Kennen deze DA's hem ook toen hij gewoon en gezond was? Dus weten ze hoe stevig en gespierd hij van zichzelf is en hoort te zijn? Willy is ook groot en stevig (echt gelders paard) en gelukkig zei DA dat hij nu eenmaal groot en stevig is en dat je dat ook nooit echt weg krijgt omdat dat bij hem hoort. Als Willy dun is dan is hij echt niet in ordedat is weer wat anders als echt te dik met hangbuik. Die moest natuurlijk wel weg met de pergolide en met de biomag en beweging.
Je kunt misschien ook bellen over de biomag/magnesium.. heb ik toen wel gewoon gedaan dan kun je er evt mee aan de slag.
Nee ik ben voor 't eerst naar de kliniek geweest toen hij dat vocht boven zijn ogen kreeg, daarna werd hij hoefbevangen en toen is er na diverse onderzoeken uitgekomen dat hij Cushing heeft.
Als ik er over 7 weken weer heen moet zal ik wel weer over krachtvoer beginnen.
Ik vind namenlijk dat hij dat straks echt nodig heeft als hij weer helemaal op conditie is. Die 7 weken houden we wel vol met alleen Pavo Summerfit koeken maar wat krachtvoer erbij lijkt me wel handig.
Bellen over die druppels kan altijd!
Zal straks nog even op internet kijken wat het precies inhoudt.