Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
happytime schreef:zusje-jakobs: mijn pony heeft ook die plekjes op haar pijpbenen,ze gaat zelfs met de takken van haar ijzer over haar achterbeen wrijven(ze word steeds handiger met trukjes om te schuren enz)
ok heb het ingesmeert met derfen ook haar voorbenen
ZusJacobs schreef:happytime schreef:zusje-jakobs: mijn pony heeft ook die plekjes op haar pijpbenen,ze gaat zelfs met de takken van haar ijzer over haar achterbeen wrijven(ze word steeds handiger met trukjes om te schuren enz)
ok heb het ingesmeert met derfen ook haar voorbenen
Het is gewoon Zus Jacobs![]()
Mijn pony heeft geen ijzers, ze moet wel weer bekapt worden (komt morgen) en het viel me op dat ze af en toe wat droge en dus ook afgebroken stukjes had wat natuurlijk wel scherper is, misschien dat ze het op die manier kapot krijgt.. Raar dier
ANOUKIEE schreef:Hallo kenners,
Ik had een vraagje aan jullie. Heeft iemand hier ervaring met Eftrata dode zee gel voor verlichting van de manen en staart buiten een eczeem deken om?
Ik hoor het graag van jullie!
Citaat:En geloof dat ellepel hier op bokt dit toen ook heeft laten doen bij haar pony.
Hier kwam ook uit dat haar pony allergisch is voor pollen, wat ook echt klopt.
Maar daar zal ze zelf wel antwoord op geven
Flosje446 schreef:Senna loopt aan het einde van de dag/begin avond iedere keer rondjes door het land. We hebben nu hele mooie cirkels in het land staan. Waarom zou ze dit doen? Ze schudt als ze loopt wel wat met het hoofd (last van pollen?). Verder gaat het tot nu toe redelijk goed. Nog niet geschuurd aan manen en staart, wel wat jeuk aan de voorpluk gehad maar dat is nu ook weer een stuk rustiger.