Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chesss schreef:als iemand gaat bestellen bestel ik graag mee.
paard knapt echt zienderogen op maar wil graag back up hebben.
moet wel zeggen dat ie wat meer water bij de mest heeft als die regen over zich heen heeft gekregen( hij heeft regendeken op) op de wei en daarna nat gras eet. herkennen jullie dit?
Femke_Tweety schreef:Hier precies hetzelfde.
En hoewel ik dekens eigenlijk onhandig vind, zeker zo ver in de lente, staat Tweet ook nog steeds onder een dun regendekentje. (ik hoop vanaf volgende week zonder...)
Ik merk dat Tweet het daar gewoon beter mee doet, met dit wisselende weer. Vanaf volgende week schijnen we beter, warmer en stabieler weer te krijgen. Eindelijk, hij heeft eind mei nog nooit met dek gestaan....
me_marielle schreef:Wat is jullie ervaring trouwens met Pronutrin na een omeprazol kuur (of misschien zelfs zonder omeprazol)? Ik lees vooral dat het onzin geld is omdat er alleen pectine in zit, maar zijn er ook mensen met goede ervaringen die het het wel waard vonden?
Femke_Tweety schreef:Volgens mij kan dat wel, maar overleg gewoon even met die veearts.
Ik heb wel het idee -niet bewezen maar ervaring met Tweet en "gevoel"- dat de omeprazol "iets" doet met het bloed. Bloedverdunnend of iets minder goed stollen.
Iets om in de gaten te houden misschien.
En verder: ik kies zelf nu alleen voor een tandartsbehandeling als het echt, ècht moet.
Want verdoving en evt pijnstilling is niet erg lekker voor maagpatienten.
Stress is helemaal super beroerd.
Dus de kans dat zo'n volledige tandartsbehandeling een -fikse- dip of achteruitgang veroorzaakt is vrij groot.
me_marielle schreef:Haha ja dat ken ik,dierenartsen worden geloof ik echt gesponsord want ken er ook die alles van equitop voorschrijven (pronutrin, forte, etc).
Mijn paard is trouwens wel 2 a 3 maanden helemaal van de medicijnen/supplementen afgeweest en dat ging erg goed. Gelukkig weet ik nu ook waardoor het weer terug is.