Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pluisje88 schreef:Tussen supplementen of een deken testen zit nog wel iets in. En idd, ik geef mijn paard niet zomaar een willekeurig supplement. Ik weet van te voren heel goed wat ik erin stop en met welk doel
Anoniem schreef:Ik vroeg me af of hier mensen ook ervaring hebben met losse fleece dekentjes van bot voor de hond.
Om op te liggen.
En hoe houdt t zich na wassen?
Soms is onze windhond na zijn “ windhond explosie” een paar uur later wat stijf. Dan zou een bot dekentje misschien lekker zijn om op te liggen..
Diertjec schreef:Ik zit te kijken voor een BoT deken. Recuptex heb ik thuis liggen, maar wordt afgeraden bij een drachtige merrie, dus nu kijken voor een BoT deken voor van de winter.
Wat is het verschil tussen de fleece en mesh deken (behalve dat de ene van fleece is en de andere met mazen). Kan ik de mesh deken ook onder een andere deken gebruiken als het koud wordt? Heeft de fleece een betere werking dan de mesh? Waarom zou ik voor de ene kiezen en niet voor de ander?
Meert schreef:Diertjec schreef:Ik zit te kijken voor een BoT deken. Recuptex heb ik thuis liggen, maar wordt afgeraden bij een drachtige merrie, dus nu kijken voor een BoT deken voor van de winter.
Wat is het verschil tussen de fleece en mesh deken (behalve dat de ene van fleece is en de andere met mazen). Kan ik de mesh deken ook onder een andere deken gebruiken als het koud wordt? Heeft de fleece een betere werking dan de mesh? Waarom zou ik voor de ene kiezen en niet voor de ander?
Weet je zeker dat BoT wel kan tijdens dracht? Bij honden en mensen wordt het dan afgeraden.