Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
me_marielle schreef:Ik heb net gastricomp met maag compositium vergeleken, en ik ontdek weinig verschillen kwa ingredienten eigenlijk. Mijn dierenarts raadde maag compositium trouwens af bij paarden met maagzweren, omdat het teveel zou prikken. Ze zei dat het meer voor preventie/nabehandeling is.
Nu ik toch aan het posten ben, heb ik ook een vraag. Mijn paard is voorheen behandeld met Omeprazol en weer helemaal opgeknapt, maar nu door stress een terugval. Ik heb ondertussen Abler besteld (hoop dat dat snel komt), en de oorzaak van stress is weggenomen. Paard staat nu 24/7 in de wei in een fijne kudde, en de symptomen lijken echt al veel minder te zijn geworden (ik zie hem niet meer gapen, hij komt alweer wat aan).
Mijn vraag is of een maagzweer op deze manier ook uit zichzelf kan genezen, stel dat we er redelijk op tijd bij waren? Of is opnieuw behandelen echt weer nodig? Hoe behandelen jullie bij een terugval, hetzelfde als tijdens de eerste behandeling (toen heb ik 31 dagen 3 zakjes gegeven, en in 2 maanden tijd langzaam afgebouwd). Kan het nu korter/met minder zakjes, of doen jullie dat zo een beetje op gevoel? Ik vind het best lastig!
Hoipiepeloii schreef:Abercrombie; ik wil best voor je bestellen hoor, als je het echt wilt hebben. Lijkt me zonde om het om die reden niet te doen!
me_marielle schreef:Ik zag binnen een paar dagen effect in gedrag toen ik omeprazole gaf, en binnen 2 weken is hij van schraal naar mooi vol gegaan (echt onvoorstelbaar!). Mest-geur heb ik nooit opgemerkt, maar daar heb ik ook nooit op gelet moet ik zeggen..
Abercrombie, ik heb 330$ betaalt voor 200 zakjes, maar de prijs per zakje gaat omlaag als je er meer bestelt (staat wel op Abler site)..