Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mijn veearts zei verschrokken dat ik hem echt niet op vlas moest zetten. Ze had al te vaak gezien dat dat mis was gegaan.
en kunnen naar buiten en naar binnen wanneer ze willen. Maar ik kan me voorstellen dat paarden die zeer beperkt hooi krijgen uit verveling alles gaan eten wat ze tegenkomen; vlas. zaagsel, stro, houtkorrels, deuren
. 
ik heb het nog geen enkel paard zien proberen overigens. De eerste keer dat mijn paard op houtkorrels ging, stak hij wel snel zijn neus in de korrels (het klinkt en ziet eruit als eetbaar
) maar hij kwam door de geur al gauw tot de conclusie dat hij maar geen hapje moest nemen

Tancreda4 schreef:hwn, he gaat het nu, krijgt ze toch antibiotica?
jobamara schreef:Het blijft een verschrikkelijk iets. Hier al lang geleden getest op bloed ( ze zeggen nu dat het niet betrouwbaar is) maar gaf mij in ieder geval inzicht en er viel een hoop op zijn plek. Er kwam een mijten allergie uit, in die tijd hadden we kippen loslopen en die zaten vaak in zijn stal. Nr 1 van een stofallergie blijken meestal mijten te zijn. Maar ja die zitten overal, let op grote vogels, dekens, dekjes poetsen buiten stal en ook je eigen kleding. Stro en hooi zijn ook berucht, nu een hooistomer en dat gaat redelijk. Het beste is 24 uur buiten.
Heel veel succes.