Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cynthiar schreef:Wat is kelp?
Illo heeft weer flinke diarree. Zo heeft hij het nog niet eerder gehad. Waarschijnlijk van het hooi. 2 weken geleden at hij geen hooi, bleek een slechte baal. Hij had toen geen diarree meer. Nu eet hij het weer goed maar is hij aan de schijt. Hij krijgt er lucerne bij, maar dit vond hij vanmiddag ineens niet meer lekker.
Iemand nog tips?
cynthiar schreef:Wat is kelp?
Illo heeft weer flinke diarree. Zo heeft hij het nog niet eerder gehad. Waarschijnlijk van het hooi. 2 weken geleden at hij geen hooi, bleek een slechte baal. Hij had toen geen diarree meer. Nu eet hij het weer goed maar is hij aan de schijt. Hij krijgt er lucerne bij, maar dit vond hij vanmiddag ineens niet meer lekker.
Iemand nog tips?
ohjajoh6 schreef:Sorry is helemaal niet nodig, want binnengevallen zijn we tenslotte allemaal hier. Ik vind het wel heel bizar van de kelp en absoluut het proberen waard, ik heb erg veel goeds over zeewier gehoord en kwaad kan het zeker niet dacht ik...
Nou zullen jullie mij vast niet missen, maar dankzij een aantal geweldige bokkers, gaat morgen de grote volksverhuizing van start en gaan mijn meiden en ikzelf op weg naar onze nieuwe plek, aan de andere kant van het land en zal ik voorlopig niet meer online zijn, wish us luck, want we hebben het zo hard nodig...
IMJ schreef:Succes vanmiddag vief!
Hoe is het met imago?
.
cynthiar schreef:Ja het schijnt ook "goed" hooi te zijn, zal idd te veel suiker in zitten, maar ik heb geen mogelijkheid om ander hooi te voeren, ik sta op een grote manege. Ik kan wel kuil krijgen maar dat krijgt hij niet meer weg.
Nat hooi is ook niet echt een optie want dat vind meneer niet lekker. Ik ga wel proberen met minder hooi.
En biergist, koop je dat voor mensen en hoeveel geef je dan aan je paard ( een grote fjord)?
ohjajoh6 schreef:Nou zullen jullie mij vast niet missen, maar dankzij een aantal geweldige bokkers, gaat morgen de grote volksverhuizing van start en gaan mijn meiden en ikzelf op weg naar onze nieuwe plek, aan de andere kant van het land en zal ik voorlopig niet meer online zijn, wish us luck, want we hebben het zo hard nodig...