Mandyke schreef:Ik kom dikwijls deze deken tegen op internet met de benaming eczeem-vliegendeken. Is deze deken gechikt voor eczemers?
[ Afbeelding ]
Nee.
@Kevje06, hij zit eindelijk in een doos hoor, morgen gaat ie op de post.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mandyke schreef:Ik kom dikwijls deze deken tegen op internet met de benaming eczeem-vliegendeken. Is deze deken gechikt voor eczemers?
[ Afbeelding ]
opisop_shop schreef:hartje, wat raar? Hoe was het verleden van Angel bij de vorige eigenaar; hoe lang heeft ze al eczeem en in welke mate had ze het daar? Wat is er bij jou anders eventueel qua voer/beweging/stallingsomgeving?
Waar smeer je mee en deden ze dat daar ook al of ben jij er mee begonnen?
opisop_shop schreef:hartje, wat raar? Hoe was het verleden van Angel bij de vorige eigenaar; hoe lang heeft ze al eczeem en in welke mate had ze het daar? Wat is er bij jou anders eventueel qua voer/beweging/stallingsomgeving?
Waar smeer je mee en deden ze dat daar ook al of ben jij er mee begonnen?
Kimbeerly schreef:Met mijn paard gaat het op dit moment weer wat minder, hele hoofd en oren liggen open.
maar nu ben ik dus aan het kijken naar ander voer, maar nu zie ik op de website van bijv. subli wel vanalles staan maar ik heb geen idee waar ik op moet letten, en wat dus zo laag mogelijk moet zijn.
wie kan mijn wat tips geven waar ik op moet letten.
Amalarab schreef:tamary,ik heb er geen DA bij. denk wel dat ze slecht tegen kuil kan. dus even afwachten hoe het nu met 100%gras gaat.
ze is mooi rond en ze wordt ingereden, dus 3-4x per week een rondje door het bos. meeste stap, soms een drafje. we zijn het aan het opbouwen.
ik had een boviclip in haar staart, maar die mist alweer!
cher ik heb de Pagony gekocht, met andere dekens geen ervaring.
Kimbeerly schreef:Met mijn paard gaat het op dit moment weer wat minder, hele hoofd en oren liggen open.
maar nu ben ik dus aan het kijken naar ander voer, maar nu zie ik op de website van bijv. subli wel vanalles staan maar ik heb geen idee waar ik op moet letten, en wat dus zo laag mogelijk moet zijn.
wie kan mijn wat tips geven waar ik op moet letten.
lemanthia schreef:Ik heb z'n bruine van premier gaat al voor het 2e jaar mee is alleen verkleurd.
Kun je derfen ook mengen met bv uierzalf om op de oren te smeren? Vind de lotion niet erg smeerbaar voor de oren.
Verder gaat het behoorlijk goed en lijk ik het behoorlijk onder controle te hebben.