Nandos schreef:Vervelend zeg OleJon, hopelijk gaat het snel beter!
Ik ben wel benieuwd naar die tea tree, druppelen jullie dat gewoon over het voer? Ik vind al die poeders etc altijd ontzettend duur, en dan nog maar hopen dat het werkt..
ja,dat hoop ik ook. maar het ziet er nog niet naar uit.de laatste weken is er weining veranderd. waardoor het kan komen.ze hebben wel op het verharde pad gelopen van mijn zwager om de zijkant wat af te eten.want daar stond lang gras. mijn man zei.mischien zit daar veel zand in omdat het een tijd droog is geweest, en de trekkers rijden er langs en de koeien. zou dat kunnen denken jullie? of het moet aan de kuilbaaltjes liggen, zijn 2 jaar oud. maar nog mooi spul en zit geen zichtbare schimmel..of zou dat het kunnen zijn?ik hoop dat iemand met me mee wil denken.ben bijna wanhopig
kan zand het ook veroorzaken.en aals we niet de oorzaak kunnen vinden. wat is dan het alternatief. om het pompen eruit te krijgen.zelf denkik mischien een plant of boom die bloeit.vorig jaar heb ik haar in augustus gekocht. eind september heeft ze de spuiten gekregen.toen werkten ze.dan is de hooikoorts seizoen wat afgelopen.nu is het augustus en nu slaan de spuiten eigenlijk niet aan.zit nog in die bloeitijd. wat mischien nog steeds die allergie op wekt.waardoor die spuiten niet aan slaan.verder staat ze veel buiten en op vlas.frisse stal geent tocht. zijn er ook special symptomen waardoor ik kan zeggen dat het van pollen of bomen of zo komt?ze schud niet met het hoofd.