moet maar even een praam bij voor eigen veiligheid denk ik

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Opmerkelijk dat die van mij wel zo lenig is met jeuken, en niet met rijden....
Citaat:hebben al weer mensen de eczeemdekens op?
Basje98 schreef:Dendie schreef:Opmerkelijk dat die van mij wel zo lenig is met jeuken, en niet met rijden....
Ruiterprobleem??
MissToseland schreef:hij zit niet helemaal in de wintervacht
maar hij heeft altijd nog plukken
en komt zo traag er uit
en heb hem aan lijnzaad vitamine dingen etc
elke dag poetsen
maar die arme pop komt er zo moeilijk uit
hij heeft nooit een volledige zomervacht
hij is bij de va geweest
kwam niks uit
alleen dat zomereczeem waar ik zalf etc voor heb
was hem om de dag met trea tree shampoo
ikenindi schreef:mensen, ik heb net biergistpillen gekocht. bij de kruidvat, want bij de hema hadden ze niet. de dosering voor de mens is: 3 maal daags 3 tabletten. hoeveel moet een paard van ruim 550 kilo dan hebben?
AngelsDitch schreef:Ik denk dat je zeker niet zoveel tabletten hoeft te geven. Een paard neemt veel sneller iets op dan een mens...
ellepel schreef:je moet beter lezen![]()
hierboven staat al dat 12-15 tabletten per dag zat voldoende is
AngelsDitch schreef:Wie kan mij helpen?
Ik heb de drainage compositum besteld. Maar nou wordt mijn paardje maandag ge-ent. Hoe lang moet ik dan wachten tot ik de reinigingskuur kan starten?
En kan ik drainage compositum gelijktijdig geven met puur cullico en puur allergie?
ellepel schreef:90?
da's in elk geval genoeg.![]()
vraag anders es bij drogisterijen etc....zo kwam ik ook aan mijn info,meerdere personen gevraagd en allen zeiden ze dat je bij dat soort dingen gewoon volwassenen dosering moet aanhouden.
maar staat er op internet niet ergens meer info over biergist bij paarden? word namelijk wel vaker gebruikt