Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:nee maard an vraag je dat toch aan die winkel?
hebben ze je geen foto laten zien dan?
je wilt dacht ik toch wel weten wat je koopt.
ik gebruik dus geen netje,ap vind het irritant op zijn neus en als hij in de wei staat tja dan is dat maar zo.
ik wil vandaag even iets uitproberen, ik rijd met touwhalster en ap schudde nogal, nu doe ik straks eerst die en als hij toch schud doe ik mijn oude hoofdstel er om.
toch even kijken of er misschien wat drukt achter zijn oren of op zijn neus dat het daarvan komt
singasong schreef:Sinds gisteren zie ik ineens vermindering van de viezigheid in de koker van Niek. Ook zijn benen zijn al 2 nachten schoongebleven. Ik durf het nog niet echt hardop te zeggen maar ik hoop zo dat dat nu echt gaat verbeteren!
singasong schreef:Sinds gisteren zie ik ineens vermindering van de viezigheid in de koker van Niek. Ook zijn benen zijn al 2 nachten schoongebleven. Ik durf het nog niet echt hardop te zeggen maar ik hoop zo dat dat nu echt gaat verbeteren!
mieske schreef:singasong schreef:Sinds gisteren zie ik ineens vermindering van de viezigheid in de koker van Niek. Ook zijn benen zijn al 2 nachten schoongebleven. Ik durf het nog niet echt hardop te zeggen maar ik hoop zo dat dat nu echt gaat verbeteren!
Willy zijn koker is ook regelmatig vies.. heeft dat ook met een pollenallergie te maken dan ?
Roos_s schreef:Je moet gewoon weer dispensatie aanvragen! is volgens mij niets veranderd aan regels.. Je moet dan idd dierenartsverklaring insturen met foto van je paard waar die het neusnetje opheeft....
Roos_s schreef:Heb gemaild en al gelijk een mail terug!! Wordt vandaag foto gemaakt en dan staat die op de site! ben erg benieuwd, scheelt hele boel met de paardendrogist!
iwayalover schreef:Roos_s schreef:Heb gemaild en al gelijk een mail terug!! Wordt vandaag foto gemaakt en dan staat die op de site! ben erg benieuwd, scheelt hele boel met de paardendrogist!
Ik heb net ook een mail gestuurd naar het Gareel met de vraag naar een foto van het aerborn netje. Zag dat er nog steeds geen op stond. Ben toch wel erg benieuwd.
iwayalover schreef:Ja idd. Die had ik nog niet gezien. Maar als het die is dan heb ik daar niks aan met rijden. Dus dat wordt toch verder zoeken dan denk ik.
Ik zag op Divoza deze: http://divoza.com/isroot/DivozaStore/li ... _80430.jpg
Zou dat ook zijn voor pollen? Of zou deze alleen vliegjes werend zijn? Het zijn er 3 voor €39,95 dus al een stuk goedkoper als de paardendrogist.
iwayalover schreef:Hey Mieske. Ik ben ook bezig met het aanschaffen van zo'n netje. Ik ga hem alleen gebruiken met rijden en longeren. In de wei schud mijn paard niet met haar hoofd. Ze heeft voornamelijk last van de pollen bij inspanning.