Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eveline5 schreef:Omdat kracht een groot probleem blijft en ik eigenlijk Q10 wilde bestellen, zijn me de volgende produkten aanbevolen:
Foran Equine V.S.L. Samenstelling: Dextrose en natriumchloride en Horse Master DMG 3000: dimethylglycine
Kent/gebruikt iemand deze produkten? En is het aan te raden om dextrose bij PSSM2 te gebruiken...
Eveline5 schreef:Samenstelling: Dextrose en natriumchloride
Kim_97 schreef:Mac schreef:Zijn n/P2 halfzus had dan weer niet van dat soort aanvallen, al lag zij wel vaak heel lang plat te slapen/rusten, wat ook beslist niet normaal was. Zij had momenten dat ze ineens leek te zijn gestoken door een bij oid; ineens een hele korte maar heftige ontploffing. Dat heb ik ook onder het zadel meegemaakt en dat voelde alsof er een soort kortstondige maar hevige pijnstoot door haar lijf ging.
ook die plotselinge heftige ontploffing, grote herkenning! (Tijdens t werken aan de hand, rijden doe ik nog maar heel af en toe een staprondje) Je beschrijft het ook goed, alsof ze ineens gestoken lijkt te worden, wat een proef reactie geeft en wat direct weer over is. Mede door deze reacties heb ik P8 en K1 nog laten testen. Daar test ze negatief op (gelukkig) maar hoe ik die reacties dan kan voorkomen met het management.. daar ben ik nog naar opzoek.
Marg schreef:Hai,
Welke magnesium geven jullie? Die van Vitella eet mijn paard niet meer. Net als de vitamine e van Inge. De olie van horseflex gaat gelukkig wel goed.
tamary schreef:Zo'n spuit bv ?
https://www.agradi.nl/drenchspuit-50ml- ... p-1-st.htm
Heet ook wel cathetertip spuit is 50-60ml, sommige fouragehandels oid hebben ze wel en anders je DA vragen.
SteffiiY schreef:Hier een vermoeden van een PSSM merrie, op google lees ik veel over testen. Waar en hoe doe ik dit?