Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_evelien_ schreef:Hier is alles vrij rustig qua jeuken. Gebruik bij Nicky nu leovet biohuidolie echt fijn spul, wondjes zijn helemaal genezen![]()
Derfen valt mij toch wat tegen..
opisop_shop schreef:zou je niet net zo goed met de hogedrukspuit erover kunnen gaan bij de RSIH?
Stof is er stevig genoeg voor en dan spuit je de porien schoon zeg maar?
ben benieuwd naar ervaringen met de groene thee maar ook met de boviclips.
joyce83 schreef:Weet iemand of een gewone vliegendeken met hals net zo effectief is als een exceemdeken?
yvonnedv schreef:opisop_shop schreef:ben benieuwd naar ervaringen met de groene thee maar ook met de boviclips.
Mijn indruk na een week auriplak is zeer goed, de korstjes op zijn hoofd zijn allemaal weg en ik wordt niet meer als schuurpaal gebruikt.
Mindim schreef:yvonnedv schreef:Mijn indruk na een week auriplak is zeer goed, de korstjes op zijn hoofd zijn allemaal weg en ik wordt niet meer als schuurpaal gebruikt.
Top! Mijnes kan geen halster om in de wei, kan je dan ook aan de deken bevestigen of helpt dat dan niet?
Mindim schreef:Nou, ik heb mijn RSIH goed schoon gekregen!!!!
Weg vet en mest vlekken.
Ik smeer eerst het hals en borst en staartgedeelte in met shampoo. Uurtje trekken. Men neme een grote speciekuip, 2 bakjes waspoeder, schep AH oxy action en warm water. Laat de deken een paar uur staan. Het ergste zwartsel is er nu uit. Vul de speciekuip met weer redelijk warm water(niet te warm) weer 2 scheppen waspoeder(ik gebruik parfumvrije) en 2 scheppen oxy action en een flesje citroensap. Nachtje laten staan en de volgende dag in de machine een lichte was draaien met een 3 flinke scheuten schoonmaakazijn en taraa, Niet stralend wit maar schoon en (bijna) zonder vlekken. Belangrijkste de deken is niet meer dicht geslibt met huidvet.
Mindim schreef:yvonnedv schreef:
Mijn indruk na een week auriplak is zeer goed, de korstjes op zijn hoofd zijn allemaal weg en ik wordt niet meer als schuurpaal gebruikt.
Top! Mijnes kan geen halster om in de wei, kan je dan ook aan de deken bevestigen of helpt dat dan niet?