Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anoniem schreef:ja ik ga iig morgen vast beginnen met broomhexine.
Hij staat 24/7 buiten dus dat zit allemaal goed...
de veearts gooide het op ouderdom.Silver_Fox schreef:Ja kan, als er bijv een witte wolk uit het hooi opkomt als je het uit elkaar trekt kan het schimmel zijn en kunnen andere paarden er ook van hoesten. (daarom is die van mij eigenlijk begonnen met luchtwegen problemen)
vond ook eigenlijk dat de dierenarts wel had mogen checken of vragen naar het hooi, hij dacht meteen dat het een verkoudheid was.
. Als het zo'n weer is als de afgelopen dagen dan zie ik het ietsie duidelijker. Misschien dat ze door de vochtigheid is minder lucht krijgt. Ze doet dit trouwens als ze op de paddock staat, dus miss dat er dan ook wat dampen vrijkomen door de nattigheid en dat wat op haar longen slaat. Op de wei zie ik niks. 
) Maar heb ze voor geval van nood liggen, mocht ze opeens van het land af moeten of iets dergelijks. Nu krijg ik ook een 100 kg baal niet op tijd op. In de winter deel ik een 400 kilo baal.
Ik ben ook doorgestuurd naar Utrecht omdat ik het zelf graag wilde en niet vertrouwde. Haar ademhaling ging niet meer terug naar normaal (qua geluid). Ze hoest erg weinig verder. Maar de DA's hoorde niets op haar longen. Toch bleek ze toen vol met slijm te zitten.