Dyonne schreef:Hier net een afspraak gemaakt voor een IR test. Maar ook hier geeft dierenarts aan volledig nuchter, ook geen hooi...
Helaas kan er niet in de ochtend vroeg geprikt worden. Dus best wat lastig hoe ik het precies ga doen.
JP, heb je toevallig ergens zwart op wit staan hoe het zit met de IR test en nuchterheid? Zou het wel willen laten lezen aan de dierenarts.
Maar die gaf al aan dat er genoeg verspreid werd over internet wat niet klopte..
Ja hoor ik denk dat ik dat wel kan. Je DA zou ook kontakt kunnen opnemen met Andrew Durham ( Liphook Vet. Hospital) in Engeland, maar ik zal ook even zoeken of ik ergens informatie kan vinden van de Cornell University in de USA ( plus het Equi-Analytical Laboratorium, het beste lab voor IR en Cushing onderzoek ter wereld). Vandaag is in de USA een feestdag dus zal ik mijn eigen kontakten daar nu niet kunnen bereiken. Wanneer wilde je gaan laten testen?
Ik ben wel met je DA eens dat er soms dingen op het internet staan die niet kloppen - vooral als je die zoekt in de commerciële of particuliere sfeer. Maar hey, mijn informatie komt van professionals die door hun onderzoeken alom bekend zijn.