Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
melissa_b schreef:Hallo,
Mijn pony zuigt ook nog steeds lucht.. Is een paar maanden geleden verhuist naar een andere stal waar ze dus zonder band om mocht staan, ik harstikke blij natuurlijk, maar een week geleden begon een ander paard een beetje dezelfde beweging te maken.. Dus moest hij om!:(:@ Maar nu ik dit allemaal weer gelezen heb, ga ik de band ervanaf halen..
Ze heeft wel een ander zuigpatroon dan de meeste zuigers waar hier over gepraat word. Zij zuigt namelijk alleeen maar tijdens het eten, maakt niet uit wat. Daarna heel af en toe weleens een zuigje lucht.. Iemand een idee voor een oplossing?
melissa_b schreef:Oja heeft iemand ervaring met Sucralfaat?
Citaat:Werking
Sucralfaat vormt samen met eiwitten in maag en darm een beschermende laag op beschadigingen in het maagslijmvlies. Deze laag beschermt het maagslijmvlies en de slokdarm tegen de inwerking van onder andere maagzuur.
De werking begint na ongeveer een half uur. U merkt binnen enkele dagen dat u minder last heeft van pijn of zuurbranden.
Anya schreef:En eet jij een paar maanden met een strakke band om je keel.. en dan laat je die een keer af. Wedden dat jij ook gaat schrokken.
Dus zeker in het begin: kleine porties voeren.
xkimmx schreef:Even een vraagje.
zouden andere paarden in de stal ook luchtzuigen van andere paarden kunnen overnemen ?