Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dan kan ik er vergif op innemen dat hij de volgende dag alles kort en klein schuurt van de jeuk. Dat risico neem ik niet. (En dat gun in mijn maatje ook niet.) Met een (paar) buitje(s) is hij zo weer droog als de temperatuur verder gewoon oké is. Als het straks weer kouder wordt gooi ik er gewoon een regendeken overheen bij regenachtig weer. Met dat weer van vandaag en de afgelopen paar dagen heeft hij 's nachts op stal gestaan (normaal 24/7 in de zomer) en zaterdag en vandaag overdag ook maar op stal.. Is even niet anders, liever een dagje binnen dan een ziek paard of paard wat jeuk heeft. (Uiteraard wel nog even in de paddock gestaan en gelongeerd/gereden toen het wat opklaarde). En gelukkig vind hij het helemaal niet zo erg om binnen te staan, je doet hem er ook echt geen plezier mee hem in rotweer buiten te zetten..
Dus ik heb nu toch de clear aangeschaft. Maar het is vrij duur spul (meer dan 20 euro per flesje) en ik heb denk ik nog geen kwart ervan gebruikt. Voor een 15 euro inclusief verzendkosten mag iemand het van mij overnemen!
Is de RSIH nou trouwens waterdicht of niet, want dat vind ik erg onduidelijk. en iets over een linersystem?