Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
sjar schreef:Mijn haflinger had vorig jaar bijna geen manen meer, alle spullen uitgeprobeerd maar niks werkte. Ik heb nu spul gekregen van de veearts en mijn haflinger is als het ware proefkonijn, het is op basis van vitamine en mineralen, verder spuit ik de manen in met zeezout. Dit werkt tot nu toe goed.
SanneT84 schreef:hoi allemaal,
mijn verzorgpaard(tinker) heeft haar halve staart er al afgeschuurd. na goed kijken heeft ze allemaal schilvers.
maar op haar benen(voornamelijk onderbenen) heeft ze ook allemaal schilvers.. verder geen wondjes ofzo.. het zijn allemaal kleine witte schilvertjes over haar hele onderbenen verdeeld.. ook aardig veel haar zit er. als ik dat haar weghaal, gaan schilvers ook mee, maar verdwijnen niet. wat zou dat op de benen kunnen zijn, en wat kan je er tegen doen?
opisop_shop schreef:sjar schreef:Mijn haflinger had vorig jaar bijna geen manen meer, alle spullen uitgeprobeerd maar niks werkte. Ik heb nu spul gekregen van de veearts en mijn haflinger is als het ware proefkonijn, het is op basis van vitamine en mineralen, verder spuit ik de manen in met zeezout. Dit werkt tot nu toe goed.
weet je ook hoe het heet en wat er allemaal inzit?
ellepel schreef:dit is dan dus wel jammer he
http://lh4.ggpht.com/_2Spm2aZVrLc/TB-f6 ... CT0045.JPG
maar dus wel echt veel eczeem op zijn hoofd
Kiim schreef:Hoe zit dat eigenlijk met die derfen, krijg je dat er ook een beetje uitgewassen?