Jennyxx schreef:Hoelang moet je de drainage compositum kuur eigenlijk geven? Weet iemand dat?
Ik doe 2x daags per 5 druppen per dag opbouwen tot 30 druppen totaal. 2 weken 2x daags 30 druppen en dan weer per 5 druppen afbouwen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jennyxx schreef:Hoelang moet je de drainage compositum kuur eigenlijk geven? Weet iemand dat?
Citaat:hoezo is dat een boosdoener?
ikenindi schreef:ik had een vraagje. als jullie gaan werken mat je paard. doen jullie dan de eczeemdeken af? ik ga morgen naar het bos met indiana, naast de fiets, en vraag me af of ik de deken beter af kan doen of op kan laten...
XxSultanxX schreef:ikenindi schreef:ik had een vraagje. als jullie gaan werken mat je paard. doen jullie dan de eczeemdeken af? ik ga morgen naar het bos met indiana, naast de fiets, en vraag me af of ik de deken beter af kan doen of op kan laten...
als ik rij heb ik het deken niet op.
ik spray mijn paard dan in met vliegenspul
ikenindi schreef:oke, dus ik zou hem af kunnen doen, maar dan wel haar met vliegenspul behandelen? of zou je hem gewoon om laten? want rijden gaat nog niet op haar. ze moet gewoon aan de hand meelopen naast de fiets...
atreyuevita schreef:Ik vind het misdadig als je paad nergens kan schuren! Zet dan een ronde paal met een zachte borstel in de wei! Heb ik ook en mijn paardje is er heel blij mee! Ze staat 24 uur per dag buiten met inloopstal maar staat altijd op zand met oud hooi.
geluksvogel schreef:Wanneer beginnen paarden meestal te schuren aan manen en staart? Want ik wil niet gelijk de eczeemdeken er weer opgooien maar wil er dit keer wel goed op voorbereid zijn