Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Femke_Tweety schreef:Weet je Zinn,
Het lijkt erop dat je gewoon heel graag wilt horen dat het een betrouwbare top-methode is. Dat mag natuurlijk.
Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat het wellicht verstandiger is om even verder te kijken, of om iets te proberen dat algemeen gezien wordt als betrouwbaar?
Ik zit al een geruime tijd in de maagellende met mijn paard. En die ellende is wel van zodanige aard dat ik adviseer om het meteen goed aan te pakken, wanneer je daadwerkelijk aan maagproblemen denkt.
Peet_Paneel schreef:Hier weer een beetje een terugval na een indrukwekkende tandarts behandeling. De verdoving zorgde ervoor dat hij 4 uur zonder eten heeft gestaan en ik zag het al aankomen.
Nu weer water bij de mest, opgetrokken buikje en als ik de de deken eraf trek buiten dan staat zijn haar weer dof en omhoog. Ik baal!
CharlyBrown schreef:Peet_Paneel schreef:Hier weer een beetje een terugval na een indrukwekkende tandarts behandeling. De verdoving zorgde ervoor dat hij 4 uur zonder eten heeft gestaan en ik zag het al aankomen.
Nu weer water bij de mest, opgetrokken buikje en als ik de de deken eraf trek buiten dan staat zijn haar weer dof en omhoog. Ik baal!
Heel herkenbaar! (ook elektrisch!) Dat is de reden dat ik Cas niet meer elektrisch durf te laten behandelen door een tandarts... Hij at een paar weken slecht... met als gevolg veel water bij de mest, en hij voelde zich gewoon ellendig.
Peet_Paneel schreef:Henshem, bij jou dus ook..
Iemand nog suggesties voor een maag (darm) supplement voor water bij de mest, opgetrokken buik?