Hier gaat 'ie ook goed!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Deaglán schreef:Muzefee schreef:Hier gaat het met Derfen smeren nog goed! Geen pleeborstel of warrige manen meer! Vanavond weer gesmeerd en zondag weer. Moet snel maar een nieuwe fles bestellen voor ik er door ben.
Als je iedere dag smeert gaat het idd hard maar je weet toch wel dat dat niet de bedoeling is hè.
Dit is het antwoord dat ik kreeg over het gebruik van Derfen, via Vidoma.nl;
Muzefee schreef:Hier gaat het met Derfen smeren nog goed! Geen pleeborstel of warrige manen meer! Vanavond weer gesmeerd en zondag weer. Moet snel maar een nieuwe fles bestellen voor ik er door ben.
Als je iedere dag smeert gaat het idd hard maar je weet toch wel dat dat niet de bedoeling is hè.
Dit is het antwoord dat ik kreeg over het gebruik van Derfen, via Vidoma.nl
Waar haal jij uit dat ik iedere dag smeer? V/d week pas een proefflesje gehad en vanaf toen om de twee dagen gesmeert.En zo'n klein flesje zal geen weken mee gaan.
opisop_shop schreef:Ik rijd met een gewone moskio, maar ik zit eraan te denken mijn pagony om te bouwen tot een rijdeken. De moskio werkt op zich wel goed, maar de kleine vliegjes kunnen er doorheen mocht ik ergerns stil gaan staan.jammer dat hij dan blijkbaar dus toch zo gevoelig is. Met wat voor deken rijd je hem?
Citaat:Eind dit jaar verwacht Animaderm met een shampoo te komen die zorgt voor een zelfde goede verzorging als de Derfen-Lotion, met als bijkomend voordeel dat de donkere kleur van Derfen uitgewassen kan worden. Praktisch als het paard op wedstrijd gaat of met een show meedoet. Animaderm ontwikkelt meerdere producten en we zullen iedereen op de hoogte houden van de ontwikkelingen.
Kiim schreef:Ik heb geen foto's van het resultaat van derfen, zou ook niet weten hoe je daar een foto van kunt maken.
Kan wel een foto maken van wat voor kliederboel het word met witte manen als iemand dat wil zien?
Ik gebruik het trouwens ook op het hoofd, de voorpluk en de kleine plekjes onder haar ogen.
ellepel schreef:dit is dan dus wel jammer he
http://lh4.ggpht.com/_2Spm2aZVrLc/TB-f6 ... CT0045.JPG
gaat verder hartstikke goed:
http://lh6.ggpht.com/_2Spm2aZVrLc/TB-f4 ... CT0021.JPG
maar dus wel echt veel eczeem op zijn hoofd
maXcomX schreef:Is dat wel eczeem? Het lijkt meer op een schuur/irritatieplek van het hoofdstel. Bij eczeem verwacht je toch meer opgedroogt lymfe vocht of rode/pussige uitslag.