Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AngelsDitch schreef:Is er iemand die ervaring heeft met dit protocol?@ Dendie, je geeft aan dat je de uitwendige behandeling eruit hebt gehaald. Heb je voor mij misschien wel de volledige behandeling? Dus uitwendig en inwendig?
Jennyxx schreef:Dendie schreef:Zal hieronder het natuurlijk protocol neerzetten (voor Jennyxx![]()
1. Voor een goede stofwisseling:
Starten met eenmalig een kuur van Drainage compositum van de Groene Os.
Dit voor het reinigen van darmen, het stimuleren van lever, nieren en lymfestelsel. In combinatie met –ook een eenmalige kuur van - Pro Bioforte voor goede darmflora en een betere spijsvertering.
-----
Wu Xing Metaal en Wu Xing Hout zijn kruidenmengsels die zorgen voor een betere stofwisseling en vermindering van allergische reacties. Iedere dag een schepje kruiden over voer stimuleert een goede vochthuishouding en stofwisseling en brengt het paard weer in balans.
Dank je wel, DendieIk heb dit protocol van de Groene Os ook vorig jaar gevolgd en ga het dit jaar weer doen. Een verkoper van Van de Pigge (die de spullen van de Groene Os verkopen) zei alleen tegen mij dat je weliswaar beide maar ook of het drainage compositum of pro bioforte kan gebruiken. Omdat het een beetje dezelfde werking heeft. Maar ja, beter te veel dan te weinig en ik weet niet of die info juist was. De Wu Xing Metaal en Hout (ook van de Groene Os) heb ik vorig jaar wel een tijd gebruikt, maar die kosten een vermogen en hoeft er niet perse bij gegeven te worden. Dat geld stop ik nu bij de nieuwe eczeemdeken, want alle andere zijn alweer stuk..
Lennox schreef:Even een vraagje:
Ik zie dat jullie de Wu Xing kruiden gebruiken. Er worden twee types genoemd (een ervan is hout de andere weet ik zo even niet). Ik geef ze ook, type aarde omdat mijn paard een aarde-paard is. Houden jullie geen rekening met welk type je paard is?
ellepel schreef:gras is zeker boosdoener bij hem.dus dit jaar proberen om het te beperken...en dan maar afwachten