Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
iana schreef:heb de uitslag binnen, insuline 74,6 (nl waarden 10-30)
wat kan ik nog doen buiten suikervrij (arm) dieet?
Daarstraks was haar manenkam keihard, ze heeft geen sprietje gras gezien...ik ben echt radeloos nu.
De VA gaat informeren bij enkele klinieken, nergens vindt je universitaire info. Dit is echt ni leuk
iana schreef:heb de uitslag binnen, insuline 74,6 (nl waarden 10-30)
wat kan ik nog doen buiten suikervrij (arm) dieet?
Daarstraks was haar manenkam keihard, ze heeft geen sprietje gras gezien...ik ben echt radeloos nu.
De VA gaat informeren bij enkele klinieken, nergens vindt je universitaire info. Dit is echt ni leuk
ellepel schreef:iana,jouw dier had toch ook in het verleden zinktekort gehad?
ik heb er nog naar gevraagd in het zomereczeemtopic,maar is er nu ook weer gekeken naar tekorten?
die kunnen ook voor dit soort symptomen zorgen
iana schreef:even opgezocht (on- topic sorrie) Madeliefjes zijn NIET giftig en werden vroeger gebruikt als kruid tegen jeuk en eczeem! Is dit een meevaller zeg!
singasong schreef:Die buik kan veroorzaakt worden door schimmels in de darmen. Heeft hij ook meer darmgeluiden dan normaal? Een schimmel gaat meestal ook op de alvleesklier zitten dus die werkt dan niet meer zoals hij hoort te doen.
iana schreef:iana blijft stabiel, loopt zuiver maar is zo loom. Ik ben terug begonnen met opbouwen....gewoon basisgrondwerk met overgangen zodat het geen uitputting wordt voor haar.
Maar er zit geen spirit in, ze draaft op een slentertempo, al sloffend loopt ze tegen haar zin...in stap gaat ze ruim maar in draf zijn het korte pasjes...dan twijfel ik weer of het een gevolg is van de HB.
Manken doet ze niet, vandaag ga ik eens gewoon buiten een wandeling maken...mss doet ze dit liever.