Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sinds eind vorig jaar ben ik eigenaresse van een nu 6-jarige Haflinger merrie. Maar, met zomereczeem. Dat wist ik toen ik haar kocht, maar als je eenmaal verliefd bent op een paard dan neem je dat voor lief. En ik wist eigenlijk ook niet wat het inhield, want mijn vorige merrie heeft nooit ergens last van gehad.
Muze schreef:Helaas, die heb ik ook niet.
Ik vind zelf de Oerbalans wel fijn.
Of het echt helpt is altijd de vraag.
Maar mijne heeft slechts kleine kriebels.
Ik denk dat je sowieso goed doet aan stoppen/ minderen met Krachtvoer en beginnen met een vitamine brokje.
Wat ik nu voer is idd ook een vitaminen- en mineralen brok. Maar als het beter kan (bijvoorbeeld door OerBalans), dan wil ik dat graag proberen.Yvank_ schreef:Er zijn wel meer pyjama dekens te koop.. overhitting kan een paard ooo heel goed ziek van worden.
Omdat ik goeie ervaringen las over de Master, had ik die besteld. Wat zijn nog andere aanraders qua pyjama's?
joke165 schreef:Omdat ik de RSIH nu ook veel te warm vindt en mijn paard daar ook mega onder zweet, heb ik laatst deze deken besteld. Stalgenoot heeft hem en vond hem er fijn uitzien. Fijn stofje.
https://www.agradi.nl/highlander-plus-b ... -white.htm
Ze heeft hem nu op en zweet aanzienlijk minder, is er ook aardig koel onder ondanks brandende zon. Vindt het een fijne deken. Hoe hij het op termijn houdt, weet ik (nog) niet.
.