Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirjamalvaro schreef:Slobbers waarvan ik zeker weet dat we al geprobeerd hebben:
Pavo
Subli 2 soorten
cavalor (eet ze een beetje)
Marstall 2 soorten
Wat ze nu goed eet
Compact gras
Luzerne mix
Grasbrok pavo
Condition brok pavo
Sojabrok
Vitaminebrok pavo
Ze kan nu ook over haar rug rollen, ligt ze daarna wel uitgeput te zijn.
Ze verdomd het om ff lekker rustig te gaan slapen dus die zal vanavond wel knock out gaan, want moe is ze echt wel.
fargo schreef:mirjamalvaro schreef:Slobbers waarvan ik zeker weet dat we al geprobeerd hebben:
Pavo
Subli 2 soorten
cavalor (eet ze een beetje)
Marstall 2 soorten
Wat ze nu goed eet
Compact gras
Luzerne mix
Grasbrok pavo
Condition brok pavo
Sojabrok
Vitaminebrok pavo
Ze kan nu ook over haar rug rollen, ligt ze daarna wel uitgeput te zijn.
Ze verdomd het om ff lekker rustig te gaan slapen dus die zal vanavond wel knock out gaan, want moe is ze echt wel.
Tot nu toe stille volger, wel op fb gereageerd. Wat houdt je merrie zich super goed.
De Pavo Gastro plus brok is met luzerne, olie en probiotica. Heerlijk zijn deze brokken en heel vriendelijk voor het maag darm kanaal. Mijn paard maakte er zijn kast voor open toen het in een emmer daar stond... Hij eet het heel graag en het is dus super vriendelijk. En verwant aan luzerne etc en dat eet de jouwe goed.
Ik weet niet waar je in nl zit maar kan je evt wat toesturen.
Hij krijgt het samen met wat grasmix daar is hij ook enorm fan van daar zit ook luzerne brok door. Heel smakelijk, ook de brokjes die pikken ze er uit.
Ik woon in Leidschenveen, bij den Haag. Vlgs mij dicht bij??
Phuddle schreef:Wauw wat is die stoma mooi naar binnen aan het trekken. Dat had ik helemaal niet verwacht! Lijkt ook of deze is gezakt? Valt straks helemaal niet zo erg meer op als mensen het niet weten.
Buik ziet er ook vele malen rustiger uit.
Is de fistel dat gele puntje op de foto? Of kijk ik verkeerd?
superpony schreef:Gaat mooi vooruit. Super!
Qua gras vervangers zijn er wel meer, maar je moet er wel aan kunnen komen en dan steeds een heel baaltje nemen meteen;
Mijten optiform, Havens mix ( of brix voor erbij ) Pre alpin van Agrobs, De Fetura, Wiesen fasern van Marstall etc
Ik heb lang de compact gras gebruikt door vitamine brok en op zich een goede vervanger, maar in mijn ogen wel wat eenzijdig en harde sprieten. Maar als je paard lucerne ook goed eet, zal ze dat geen probleem vinden.
Die van ons zoeken wel hun eten uit. Had 3x een zak Hartog Digest en daar zoeken ze de lekkere stukjes uit en lieten de rest liggen.
De optiform vind ik wat draderig en niet mooi van structuur.
Je kan ook nog kijken of je de Carli Wafer of een andere wafer in de buurt kan vinden. Of iets als de brix geven als extra. Ze vonden dat hier reuze interessant en eten dat goed weg.
Pavo heeft ook 2 nieuwe producten las ik als ruwvoer vervanger of toevoeging.
fransje23 schreef:Wat is het allemaal mooi aan het genezen!
Hopelijk is de fistel goed te spoelen en verdwijnt die uiteindelijk ook.
Voor slobber is de nutrimash van Vitalbix inderdaad nog een optie. Ze hebben ook kleine proefzakjes dus je heb niet meteen een zak.
mirjamalvaro schreef:Dank je, het is ook meer het van mij af schrijven dan echt advies vragen.
De hartog luzernce digest heeft ze trouwens ook, maar brokjes vind ze niet echt lekker, dus ze eet alleen het luzerne ertussen uit.