Nou schiet mij maar lek. Geen maagzweer! De artsen hadden dat ook niet verwacht, gezien de symptomen. Z'n maag zag er heel netjes uit, ook gezien het vasten.
Maar ja, wat is het dan? Verder puzzelen, maar daar is dit het topic niet voor. Toch bedankt voor alle info dames.
Ik zit me even in te lezen over een inwendige groene leem kuur. Ik denk eraan het te geven aan mijn ruin als hij volgende week omeprazol-af is. Hij heeft namelijk nog steeds bultjes op zijn rechterzijde van zijn lijf.. Hebben jullie er ervaring mee?
het kan zijn dat de afvalstoffen dan nu het lijf gaan verlaten. ik heb ook paarden gezien waarvan het haar tijdelijk anders werd en beetje dof. het lichaam reageert van elk oaard anders
CharlyBrown
Geplaatst: 07-04-15 09:24
Peet_Paneel schreef:
Duidelijk
Nu mijn ruin een week op een half zakje staat heeft hij platte mest. Een grote hoop en geen mooie mestballen. Iemand die dit herkent?
Ik ben ook aan het afbouwen.. zit nu op 1,5 zakje... mest is wat achteruit gegaan... maar nog steeds redelijk...
Bij Cas zie je het ook meteen aan zijn mest... ik herken het dus idd
Zelf goede ervaring met groene leem kuur in combinatie met jeneverbes en silsterk! Voor eventueel advies kan je ook altijd nog een mailtje sturen naar de silverlinde.
Wij zitten nu op 1 zakje per dag, het gaat goed, eigenlijk is ze niet meer pissig met poetsen achter haar rechter voorbeen.
Groene leem ga ik niet zomaar aandurven na wat ik hier lees. Maar ik ben allang blij want zijn mest is intussen weer goed en hij is nu helemaal van de omeprazol af.
Als iemand krap zit kan ik wel wat zakjes missen.. Ik durf niet mijn hele voorraad nu al weg te doen maar ik kan sowieso wel wat missen. PB dan maar even
Is er hier toevallig iemand die ervaring heeft met maagsupport van de Paardendrogist? Zo ja wat is jullie ervaring hier me?
DromenLies
Geplaatst: 14-04-15 09:10
Ja, ik. Ben positief maar moet opmerken dat er bij mijn paard geen maagzweren zijn vastgesteld. Ze ging alleen aan de dunne tijdens het rijden. Het was hiermee meteen over, echt van de ene op de andere dag. Er zit o.a. zoethout in. Dit beschermd de maagwand en gaat laxering tegen (net gister van de DA gehoord).