Balen van z'n benen weer Moniek, zou ook denken dat het toch door de UV-straling komt aangezien het dat fotonogwat heeft.
Ik weet niet hoe het zit met zijn voeding en zijn aankomen. Ineens bedacht ik iets. Wij hebben een paardenrusthuis op stal en daar staat een hele oude pony die door zijn ouderdom en kwaaltjes ook niet aankomt. Hij krijgt van subli seniorenvoeding, waar "dikmakers" in zitten, waardoor hij dus in ieder geval op gewicht blijft, eventueel aankomt, maar niet echt afvalt. Dit hebben ze hier laatst op stal ook aan een jong paard gegeven (6 jaar in dit geval), wat door een ziekbed en verhuizing heel erg was afgevallen. Dat paard is hier er mee opgeknapt. Weet niet of dit misschien iets is voor Canjer, zodat er wat spekkies op z'n lijf komen. Volgens mij het gewoon Subli Senior, het is een soort slobber, wat wel lang genoeg moet weken (zit iets van pulp in). Maar ik weet natuurlijk niet hoe het op het moment met zijn darmen enzo staat, maar het schoot me gewoon ineens te binnen.
Heeft ie als met z'n jollybal gespeeld??