Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris schreef:Mariska, jouw paard kan dus geen spelt verdragen ? Hmmm jammer, want voor b.v. zomerecemers wordt juist spelt aangeraden ( want ik schoon graan ).
chantal001 schreef:Maris schreef:Mariska, jouw paard kan dus geen spelt verdragen ? Hmmm jammer, want voor b.v. zomerecemers wordt juist spelt aangeraden ( want ik schoon graan ).
spelt is schoon graan?
Inoterry schreef:ellepel. Wat dat aan gaat kunnen Appie en Ino een hoef schudden, allebei zorgekindjes.
ellepel schreef:Inoterry schreef:ellepel. Wat dat aan gaat kunnen Appie en Ino een hoef schudden, allebei zorgekindjes.
ja nou pff...eczeem, hooikoorts, ben nog bezig met die schiefel op zijn been .
hij is verkouden en hij zit gewoon helemaal niet lekker in zijn vel volgens mij...
Roos_s schreef:Heb gemaild en al gelijk een mail terug!! Wordt vandaag foto gemaakt en dan staat die op de site! ben erg benieuwd, scheelt hele boel met de paardendrogist!
chantal001 schreef:Ellepel@ als je tegen de avond loopt en de zon gaat onder wordt het dan ook minder bij je paard? Merkte het aan die van mij van het weekend.
ellepel schreef:chantal001 schreef:Ellepel@ als je tegen de avond loopt en de zon gaat onder wordt het dan ook minder bij je paard? Merkte het aan die van mij van het weekend.
ohw ja sorry was het alweer vergeten, ap schud savonds nagenoeg niet.
behalve in het hooikoortsseizoen..dan weer wel
hij schudde vandaag in elk geval niet,was ook bewolkt.
heb bitloos gereden met een touwhalster, en heb het idee dat poownie dat veeel leuker vind
Roos_s schreef:haha zag eerst alleen eerstje netje en schrok alhaha, maar dat ene netje voor hoofdstel ziet er wel redelijk uit, lijkt me alleen niet echt aansluiten, maar goed, voor die prijs mag dat.
MissEvil schreef:Die foto van dat zwarte neusnetje (op die site) dat lijkt niet goed aan te sluiten, of ligt dit aan mij? Kan ook zijn dat ik niet goed keek ofzo![]()
Wij hebben wel die van de paardendrogist, en sindsdien heeft hij er geen last meer van met het rijden. In de wei heeft hij hem niet om, maar misschien doe ik dat dit jaar wel :)