Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en bij haar zie je het gelijk aan de rug als er buitje is gevallen, dus liever te vroeg deken dan te laat
baudyh schreef:Ga het straks wel op de bucas pagina van Facebook zetten.
Zijn laatste halster hou ik wel als aandenken.
Het gaat best goed hoor. Ik heb er vrede mee dat scheelt.
baudyh schreef:Lastig ellepel ken dat gevoel.
Mocht er hier iemand interesse hebben in bucas dekens 5.9 . Ik heb er veel te koop binnenkort
vliegendeken heb ik mogelijk interesse in en ik zoek nog een dikke deken een 200 en/of 300 grams maar geen smartex, daar krijgt hij schuurplekken van.

baudyh schreef:En zo is het ellepel. Ik wilde echt niet steeds mijn grenzen verleggen. Pijnstiller als het op dat moment nodig is prima maar het moet er dan ook weer af. Niet blijven leven op de pijnstillers.
Maar ik weet dat iedereen daar anders in staat.
Ik ga volgende week de dekens op de foto zetten. En pb ik je ze wel.
Zilfstar schreef:Ja als Jippe problemen krijgt met opstaan is het voor mij ook duidelijk. Het is ook heel persoonlijk natuurlijk en per dier/situatie anders. Tandarts zei dat leven van volledig vloeibaar voedsel eigenlijk niet paardwaardig is en hij toont het niet maar een gebit met loszittende kiezen, gebroken tand en ontstoken hoektand is natuurlijk pijnlijk. Dus daarom plan A: ‘goed’ houden tot weidegang en dan een hopelijk goed weideseizoen gunnen. Tenzij dus eerder iets anders gebeurd en de balans doorslaat. Ik hoop beetje dat tegen die tijd Jip het zelf ook aan kan geven. Tegelijk mag hij ook op zijn beste tijd zeg maar gaan.
Wel fijn dat ik er hier zo over kan schrijven en jullie ideeën mag horen. Ik heb al van veel dieren afscheid moeten nemen in het leven maar nog nooit van een paard en het is toch anders ofzo. Hij is al 18 jaar mijn maatje. Zoon is 24, Dochter is 21, die weten ook niet beter dan dat hij er is.