Nouvel schreef:Ik merkte met de aminozuren van horseflex ook geen verschil, met die van Vaessen wel
En welke is dat? Ik zie er 2
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Elin_ schreef:Nouvel schreef:Ik merkte met de aminozuren van horseflex ook geen verschil, met die van Vaessen wel
En welke is dat? Ik zie er 2
Farjen schreef:Hier hetzelfde, met de horseflex merkte ik eigenlijk weinig. Sinds ik ben overgestapt naar Vaessen ziet paard er veel beter uit!
Wederom tijdens het wassen van mijn Shet werd hij echt heel erg kwaad op het water als het op zijn hals en huid kwam ipv gewoon op z'n staart. Hij probeerde de waterstraal te 'vermoorden', en hij is extreem obsessief met te willen rollen nadat er drie druppels water op hem gevallen zijn. Bij het wassen dus helemaal. Ik moest rennen om hem terug in de paddock af te zetten want hij was al op de wasplaats door zijn knieën aan het gaan, terug rechtgenomen, gedeponeerd in de paddock en ik moest heel heel vlug zijn met het uitdoen van het halster want het kon hem niets schelen en twee seconden later lag meneer te rollen op mijn voeten. Letterlijk. Niet in de mate van 'ah, ik ga de douche er even af rollen, rustig' maar echt heel obsessief en heel erg geïrriteerd en squirmy. Heeft hij overigens altijd al gehad. Als hij zweet heeft hij dat evenzeer - hij gaat gewoon door zijn knieën om op beton te rollen als het hem te hard irriteert en je vijf seconden niet op hem let.
vandaar maar geinvesteerd een een setje rambo dekens