Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bwor schreef:Mijn paard staat helaas gedwongen op boxrust, maar geen gras is voor hem wel een sleutelwoord tot minder jeuk! Normaal staat hij 24/7 op het land en heeft hij jeuk, sinds hij dus boxrust heeft mindert zijn jeuk, hij is er niet van af maar het is gelukkig een stuk minder! Merkte wel pas na 2-3 weken verschil qua jeuk.
Rachel_x schreef:Hoihoi, ik ben op zoek naar een nieuw middeltje om de geschuurde plekken mee te behandelen voor de jeuk en tevens voor herstel. Iemand al een keer zo iets geprobeerd? https://www.kruidvat.nl/kruidvat-eczeemcreme/p/2443988
ellepel schreef:Zal best,zit een jeukstillend goedje in.
Alleen het is voor aambeien en niet voor eczeem.
zou er dus niet aan beginnen.
En ik ben niet tevreden over de rsih![]()
appie heeft erg veel jeuk, vooral op zijn kont.
Hij schuurt er mee en ik heb het idee dat die deken niet goed ademd.
ga straks even kijken oor een andere, kan kan deze uitgewassen,misschien dat dat ook eens helpt
ellepel schreef:Nou ik heb hem vorig jaar gekocht,maar toen was het zelfde probleem
toen had appie dis ook net zoiets als rainrot op zijn rug, en dat kwam omdat de deken te lang nat blijft denk ik. Ik zou er geen andere verklaring voor weten.
ik maak vanmiddag wel even fotos van zijn rug en kont
Ja dat vaak wassen snap ik maar dat kan niet in mijn wasmachine,dan moet ik het steeds wegbrengen om te laten wassen
word wel duur grapje dan
Ginootje schreef:Ik heb agradi vandaag gemaild met een klacht! 2,5 maand geleden een rish daar gekocht en de gaten vallen erin... Ik heb 5 jaar geleden een rish gekocht en die is dit jaar pas kapot gegaan.... Ben benieuwd wat ze ermee doen!
ellepel schreef:Een draver met zomereczeem?
hebben die daar ook al last van?
Heb vroeger veel in de dravers rond gelopen,maar we hadden wel es een met wat staart jeuk,maar nooit eczeem.
Yvank_ schreef:Wassen is de sleutel... anders krijg je inderdaad deze problemen.
ellepel schreef:Een draver met zomereczeem?
hebben die daar ook al last van?
Heb vroeger veel in de dravers rond gelopen,maar we hadden wel es een met wat staart jeuk,maar nooit eczeem.