Nexus schreef:Ja, helaas wel. Ik sta daar zelf met twee paarden.
Pfff, sterkte!!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nexus schreef:Nee, tot nu toe nog geen andere paarden met koorts of andere verschijnselen gelukkig, maar we leven hier met zijn allen echt hoop en vrees.
lightmorebh schreef:Net een mail van de stal eigenaar gehad dat Van Wijk ( politiepaarden oa) in Ter Aar ook besmet is. 1 paard ingeslapen. Paarden krijgen daar indien gewenst nu bloedverdunners??? Stal kroes in woubrugge is nog niet helemaal zeker.
Nexus schreef:Nee, tot nu toe nog geen andere paarden met koorts of andere verschijnselen gelukkig, maar we leven hier met zijn allen echt hoop en vrees.
Nexus schreef:Shanty, je zaait alleen maar onrust door een andere stalnaam te gebruiken. De besmette stal heet Horsezone.
Vientje schreef:Ik las ook dat de grote fotomeeting waar iemand van onze stal morgen heengaat gewoon doorgaat. Ga straks ff informeren of zij inderdaad heen gaat met haar paard, maar in geval dat ze inderdaad gaat ga ik daar wel even mijn mening héél duidelijk over delen.We zitten dan wel in het noorden, maar toch. Kom zeg, je weet níks op het moment, waarom risico nemen??
Zou het van de zotte vinden om voor zoiets stoms als een fotomeeting van een ander míjn paard (en de andere 100 op stal) in risico te hebben. Haar weerstand is door een zware winter verdomde laag, als iemand bij ons wat binnenhaalt is de mijne de eerste die het overpikt en ziek wordt.
Meldingsplicht zou ik op dit moment zeker geen verkeerd idee vinden!