Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Flosje446 schreef:Ik vroeg me af hoe de ZE zich bij jullie paarden heeft ontwikkeld? Schuurde paarden zich eerst een beetje en hoelang duurde deze periode voordat ze vergingen van de jeuk?
Vidoma schreef:Vidoma schreef:Hallo allemaal,
ik krijg de vraag of ik ook 250 ml flessen Derfen kan leveren voor paarden die minder verbruiken en om te voorkomen dat de houdbaarheidsdatum wordt overschreden. Die heb ik momenteel niet in het assortiment, maar als er vraag naar is kan ik natuurlijk altijd bestellen. Wie zou daar interesse in hebben?
Groetjes
Martine de Koning
Vidoma
Deze oproep heeft behoorlijk wat reacties gegeven. Een aantal op de site, maar ook veel via de mail. De flessen zijn daarom besteld en we verwachten ze in de loop van volgende week te hebben. Mocht je dus een kleiner flesje Derfen met spuitje voor het aanbrengen willen, dan kan je die nu al bestellen. We zorgen er dan voor dat ze zsm verstuurd worden.
Flosje446 schreef:Ik vroeg me af hoe de ZE zich bij jullie paarden heeft ontwikkeld? Schuurde paarden zich eerst een beetje en hoelang duurde deze periode voordat ze vergingen van de jeuk?
gillian schreef:Ik zit een beetje met een dilemma...
Op dit moment krijgt Blomke Cavalesse, ben nu met het laatste beetje bezig. Manen en staart zijn heel mooi rustig, onder de buik is iets irritatie maar onder controle, hoofd hetzelfde als buik. Ik smeer Derfen op de jeuk plekjes, dat werkt goed. De Cavalesse zalf hielp niet voldoende vond ik.
Ze heeft een RSIH op, heb er een buikflap aangemaakt.
Nu zit ik te twijfelen of ik nog een pakket Cavalesse haal... Ze heeft nog steeds wel wat jeuk wat ik moet smeren, maar manen en staart zijn nu erg rustig. Ik kan ervoor kiezen om te stoppen met Cavalesse, kijken wat er dan gebeurt, kan een nieuw pakket halen en door blijven geven.
Het spul is toch een €80 en ze heeft regelmatig best wel jeuk....Het geld groeit me niet op m'n rug...
Stel dat ik even stop om het aan te kijken en ze krijgt een enorme jeuk uitbarsting...
Pfff, ellende hoor, een exceempaard hebben
ellepel schreef:Flosje446 schreef:Ik vroeg me af hoe de ZE zich bij jullie paarden heeft ontwikkeld? Schuurde paarden zich eerst een beetje en hoelang duurde deze periode voordat ze vergingen van de jeuk?
appie begon bij mij met schuren toen hij in teveel gras stond,hij werd toen te dik en dat kon zijn stofwisseling niet aan.
maar ik had in die tijd nog geen flauw idee hoe het allemaal zat met zomereczeem,dus had ik ook geen idee waar de jeuk vandaan kwam.
ellepel schreef:nou,ik zal je vertellen dat een heleboel paarden bij ons op stal een pleeborstel staart krijgen als die even binnenkomen.
het vette gras doet al een heleboel met ze wat betreft jeuk.
mooie manen zeg!
Tanneke schreef:Heeft iemand van jullie al ervaring met deze deken? Hoe hij blijft zitten?
Deze is ook van Boett:
Ik heb het halsstuk van Ivanhoe ook, maar deze zit absoluut niet fijn en bedekt niet de hele manenkam.