Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
slimmerik schreef:Tussen 15.00 uur en 16.00 uur worden de foto's gemaakt. Tot die tijd duimen op volle sterkte zetten.
aerdenhout1 schreef:Tjonge...wat dapper dat je dit paard nog een kans wil geven. En JA ik bedoel dapper, want je hebt natuurlijk ook grote kans dat hij het niet gaat halen en dan geeft dat veel verdriet. Ik vraag me wel af of de vorige eigenaar (dierenbeul) bekend is en of er een proces tegen hem of haar loopt? Dit mag toch niet ongestraft blijven???
polly2 schreef:Ik vind het prijzenswaardig dat je geld en energie in dit paard wilt steken. Wellicht tegen beter weten in...maar je doet het.
Er is echter iets wat ik niet begrijp.
Het paard is in een trailer gestopt en bij jou gebracht. Waarom heeft men het paard niet naar de kliniek gebracht? Het lijkt mij, dat als een paard in deze toestand, die jij beschrijft, aangetroffen wordt, dat de enige juist plek, een kliniek is, waar alles bij de hand is om direct foto's te maken, sondevoeding te geven etc..
Dus kortom...als hij toch op transport ging...waarom dan niet naar de kliniek, maar naar een particulier?
polly2 schreef:Ik vind het prijzenswaardig dat je geld en energie in dit paard wilt steken. Wellicht tegen beter weten in...maar je doet het.
Het paard is in een trailer gestopt en bij jou gebracht. Waarom heeft men het paard niet naar de kliniek gebracht? Het lijkt mij, dat als een paard in deze toestand, die jij beschrijft, aangetroffen wordt, dat de enige juist plek, een kliniek is, waar alles bij de hand is om direct foto's te maken, sondevoeding te geven etc..
Dus kortom...als hij toch op transport ging...waarom dan niet naar de kliniek, maar naar een particulier?
Maanling schreef:polly2 schreef:Ik vind het prijzenswaardig dat je geld en energie in dit paard wilt steken. Wellicht tegen beter weten in...maar je doet het.
Er stond eerder in het topic iets van dat de mensen het geld er niet voor over hadden of zoiets. Nu zijn de eigenaren er mooi vanaf he? Paardje weg, geen kosten. Hoppakee.