Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
taaltjuhh schreef:ik ken de Fokker goed genoeg en hij heeft geld genoeg en hij geeft zielsveel om z'n paarden. Maar als hij dit niet wil is dat zijn keus. ik zou ook de Da bellen maar zou pas later naar de kliniek gaan.
Djesseka schreef:Aan dit voorval over wel/geen DA is al heel wat vooraf gegaan met verschillende paarden en verschillende mensen en ik ga dat hier niet uitkauwen, maar ik kan wel zeggen dat het ertoe heeft geleid dat ik nu onmogelijk een DA kan laten komen. Het is enorm kl.te dat het paard daar de dupe van is.
Daarbij moet ik wel zeggen dat het bij ons op stal NOOIT de regel is dat je zo een DA mag bellen voor andermans paard. Dat moet via de eigenaresse.
IKbenEllen schreef:taaltjuhh schreef:ik ken de Fokker goed genoeg en hij heeft geld genoeg en hij geeft zielsveel om z'n paarden. Maar als hij dit niet wil is dat zijn keus. ik zou ook de Da bellen maar zou pas later naar de kliniek gaan.
Geld genoeg, zielsveel om je paarden geven, ernstig ongeluk, het horen kraken, paard wat omvalt, dikke buik en dan geen DAik kan dit niet rijmen hoor?????
lizzy2 schreef:Waarom herhalen de mensen die hier posten ALLES 100 keer?
Ik denk dat het NU wel duidelijk is dat heel bokt er een DA bijgehaald zou hebbenIk snap niet dat iedereen zin heeft om alles wat een ander getypt heeft nóg een keer zelf te typen.
Dito schreef:lizzy2 schreef:Waarom herhalen de mensen die hier posten ALLES 100 keer?
Ik denk dat het NU wel duidelijk is dat heel bokt er een DA bijgehaald zou hebbenIk snap niet dat iedereen zin heeft om alles wat een ander getypt heeft nóg een keer zelf te typen.
Wellicht omdat zoveel mensen dit vrij tot zeer onverantwoord vinden.
Dito schreef:Wellicht omdat zoveel mensen dit vrij tot zeer onverantwoord vinden.
Utopiaatje schreef:Vind het niet vreemd dat ze geen tijd meer in dit topic gaat steken, op elke reactie krijgt ze toch weer een golf van kritiek over zich heen. Dat ze de DA er bij moet halen dat weet ze nu wel, en dat iedereen het verschrikkelijk vindt enzo, maar iedereen blijft er maar over door ijlen. Dat is nu wel gezegd!
Ik kan me goed voorstellen dat je als 17 jarige niet zomaar een DA durft te bellen als de eigenaar nadrukkelijk heeft gezegd dat dit niet gewenst is. Hoe ga je dat uitleggen?
Ik zou bijvoorbeeld niet een DA bellen voor het paard van een stalgenoot omdat ik vind dat het nodig is, terwijl zij het absoluut niet wil. Dat kun je toch niet zomaar doen? Het is niet leuk omdat het paard er de dupe van wordt, maar het is je eigen paard niet, dus je hebt er niets over te zeggen. Je kunt hooguit proberen de eigenaar te overtuigen van het feit dat het wel nodig is...