Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

,toen Flash piroplasmose had en weer in haar eigen wei stond begon ze allemaal brandnetels te eten.
van het da bezoek van vandaag.
Ook het achterbeengebruik was heel erg verbeterd. Alleen in de stap hield hij zijn lichaam vast, stapt niet los door zijn lichaam, maar hij stapt ook niet graag, tijdens de overgang naar draf doet hem dat ook, en als hem eenmaal draaft dan is t over en voelt hij zich goed en laat zn lijf los. Hij was volledig zuiver in al zn gangen, een buigproef gedaan, maar ook daarin was hij helemaal goed. Hij kon zijn rug behandelen, maar dan moest hij heel wat spuiten en medicijnen enz krijgen en daar waren we geen voorstander van. Ook omdat je dan het gevolg behandeld en niet de oorzaak.
Ik heb de laatste 2 weken ook niet veel gereden door persoonlijke problemen. Maar zaterdag ga ik weer terug, door de week wordt hij wel gelongeerd door de vrouw vd staleigenaar.
, ik wens je heel veel sterkte en beterschap voor je paard. Anya schreef:Ik denk dat je er even bij moet zeggen dat hij positief uit de westernblot kwam.
serieus te laag (net als de witte) of gewoon een beetje te laag?