russel schreef:Mooie tekst, daar trap je in. Vooral die deskundigen in binnen en buitenland.Tot nu toe nog geen doorslaggevende lovende berichten mogen lezen, alleen op zijn webpagina.
Jammer genoeg worden zijn middelen ook niet bij dierenklinieken voorgeschreven en is hij bij DA's niet echt bekend, lijkt mij. Dan zou nl een goede analyse gemaakt worden of zijn middelen echt zo goed werkzaam zijn. Nu is het alleen nog maar op initiatief van de eigenaren die deze internet webpagina van hem lezen, of dit artikel in het blad van Falka.
Als hij Hét middel heeft uitgevonden, kan ik mij voorstellen dat klinieken dit graag in hun assortiment geneesmiddelen opneemt. Is de heer Taal daar tegen, wil hij alleen particuliere verkoop? Maar waarom dan wel met Subli in zee gegaan?Subli voert niet zijn geneesmiddelen tezamen met het speciale voer in hun assortiment. Vraag mij nl af waarom zo via een zo onbekende weg hij zich profileert, je moet het nl maaar net weten.
Ik ben de referentie lijst aan het nagaan.
- Zoals ik al eerder heb vermeld is prof. Nemeth GEEN adviseur van Leen Taal, hij kent LT vaag, zie errdere verhaal
- Dr. E. Picavet in B gesproken, zij heeft Leen Taal eens ontmoet toen hij een lezing van haar bijwoonde in Antwerpen. Hij heeft haar eens gevraagd of ze wilde meewerken maar net als prof. Nemeth wenste ook Dr. Picavet eerst wetenschappelijk onderbouwde stukken te zien, heeft ze nooit gezien.
Op het feit dat zij vermeld staat in de referentie lijst van LT reageerde ze nogal onaangenaam verrast.
- Vervolgens ben ik op zoek gegaan naar Prof. Dr. B. Jahn, hoogleraar aan de univ. Hannover, faculteit diergeneeskunde.
Heb meerder medewerkers van de DGK faculteit aan de telefoon gehad maar niemand had ooit van de Prof. Dr. hoogleraar gehoord......... ?
- Gebeld met het stamboek NeWP (Groninger paard), de voorzitter gesproken. Dhr. Takens heeft prive één merrie bij Leen Taal in behandeling en was zeer verrast te horen dat het stamboek vermeld werd als medewerking verlenend aan Leen Taal.
Er staan nog meer mensen op de lijst die ik nog niet heb kunnen bereiken, wordt vervolgd!