Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Even een vraag, wanneer beginnen jullie met eczeemdekens opdoen?
Als de eerste tekenen zich alweer voordoen is het te laat lijkt me?
En zou mijn 2jarige dag en nacht naar buiten kunnen met zo'n deken?
atreyuevita schreef:Josefien schreef:TKC97 is dat en daar moet je erg mee oppassen want mijn paard is er hevig door verbrand (de vellen hingen er bij en als je er naar wees kromp hij al in elkaar) omdat je je paard er ABSOLUUT niet mee in de zon mag zetten...
Echt waar???? Ohhh wat erg!!! Sjit... en het spul is nog duur ook.....
In de prullebak dan maar...![]()
DANK JE WEL VOOR DE WAARSCHUWING!
het staat niet op de flesstomme fabrikant!
Josefien schreef:atreyuevita schreef:Heb Evita's staart van het weekend gewassen met anti jeuk shampoo voor honden en een of ander spulletje met een nummer erop gesmeert... zat iets van pretroleum in ofzo (?) zal de naam eens goed opschrijven maar het werd me aangeraden.. ach ja.. we zullen zien of het helpt!
TKC97 is dat en daar moet je erg mee oppassen want mijn paard is er hevig door verbrand (de vellen hingen er bij en als je er naar wees kromp hij al in elkaar) omdat je je paard er ABSOLUUT niet mee in de zon mag zetten...
atreyuevita schreef:Trouwens iet opmerkelijks....
Mijn Anda Evita had afgelopen zomer een soort plooien met daartussen verdikkingen. Haar staartwortel en hals waren zo. Ik dacht van het schuren. Maar nu kont het terug terwijl ze haar manen nog niet schuurt. Haar staart schuurt ze een beetje maar dat komt niet door een mugje want ze heeft nog een dek met staartflap op.
Weet iemand iets over deze plooien? Ze zaten er in de winter dus niet.
Citaat:Leovet Manenliquide
Marmot schreef:atreyuevita schreef:Trouwens iet opmerkelijks....
Mijn Anda Evita had afgelopen zomer een soort plooien met daartussen verdikkingen. Haar staartwortel en hals waren zo. Ik dacht van het schuren. Maar nu kont het terug terwijl ze haar manen nog niet schuurt. Haar staart schuurt ze een beetje maar dat komt niet door een mugje want ze heeft nog een dek met staartflap op.
Weet iemand iets over deze plooien? Ze zaten er in de winter dus niet.
Bedoel je vertikale plooien? Bij mijn eczeempaard zie ik dat ook als ze veel last heeft, het zijn een soort ribbels. Volgens mij is dit een symptoom van zomereczeem.
Bettine schreef:Hoe zijn de Pagony eczeemdekens?
Vind het eigenlijk zonde om voor Zep nu een hele dure te kopen, hij is er toch volgend jaar weer uitgegroeid..
Iemand ervaring?
ellepel schreef:hoe zitten die dekens rond de schouders??
heb het idee dat ze daar wel kunnen schuren of valt dat mee.
enne natuurlijk, hoe zit dat als ze nat worden van de regen? drogen ze dan ook weer snel?