nikkel schreef:Al met al, is het nog niet bekend wat TS gaat doen of is gaan doen met het paard.
En ik hoop dat ze, na die stortvloed aan meningen, nog wel updates wil geven, want ik vind de casus erg interessant.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
996981 schreef:anjali schreef:Zo,n paard is ook gevaarlijk in de kudde. Ik zou niet graag mijn paard uit de wei willen halen als er zo een bijloopt in de groep. In een ander topic gaat het over pensionstallingen waar veel werk door de klanten zelf gedaan moet worden, ook het binnen- en buitenzetten. Dan kun je er zo een toch niet tussen hebben lopen.
Hallooooo. Het paard is 2,5. 2,5. Hoeveel 2,5 jarige zijn engeltjes aan de hand?
. Maar ja, die volgen ook een hele andere opfokroute in hun bestaan.996981 schreef:anjali schreef:Zo,n paard is ook gevaarlijk in de kudde. Ik zou niet graag mijn paard uit de wei willen halen als er zo een bijloopt in de groep. In een ander topic gaat het over pensionstallingen waar veel werk door de klanten zelf gedaan moet worden, ook het binnen- en buitenzetten. Dan kun je er zo een toch niet tussen hebben lopen.
Hallooooo. Het paard is 2,5. 2,5. Hoeveel 2,5 jarige zijn engeltjes aan de hand?
Popstra schreef:Nou, ik ken ze die dat wel zijn hoor.
Die al vanaf hun 2e beleerd worden. Die waar vanaf 18 maanden grondwerk mee gedaan is.
Dat zijn onze reiners! Maar goed, daar hoef je hier op Bokt niet over te beginnen natuurlijk
Popstra schreef:996981 schreef:
Nou, ik ken ze die dat wel zijn hoor.
Die al vanaf hun 2e beleerd worden. Die waar vanaf 18 maanden grondwerk mee gedaan is.
Dat zijn onze reiners! Maar goed, daar hoef je hier op Bokt niet over te beginnen natuurlijk
Nee zo raar óf uitzonderlijk zou dat niet mogen zijn. 
hadden ze ze met moeite de vrachtwagen op gekregen vanuit de stal gang of zelfs de stal en dan mochten wij ze overtuigen de wei op te gaan.
was een klein stukje (20m) wandelen… Joy liep op twee maanden al rustig mee over de straat naar de weide. Gewoon tussen zijn moeder en de ruin in in het begin en na een tijdje voorop.
worden ze alleen maar fijner van.
anjali schreef:Ik denk dat het erin kan zitten. Zo iemand,dier of mens, kun je met vriendelijke of strenge opvoeding wel tijdelijk tot beter gedrag brengen maar de ware aard kan toch weer doorbreken.