Ik was even vergeten dat dit topic bestond, maar kan met heel veel trots zeggen dat mijn paard eigenlijk super goed gaat. Ik kan het bijna niet geloven, maar we kunnen in principe alles weer. Zelfs rijden zijn we weer aan het oppakken, wie had dat gedacht?! Hij is na het starten van de bioresonantie zo snel zo goed opgeknapt, bi-zar. Zijn leverwaarden zijn nooit meer afwijkend geweest (mind you; deze zijn +/- een jaar lang compleet uit balans geweest). Daarnaast is hij op goed gewicht sinds ongeveer maart dit jaar? Hij is van 460kg, waar hij al zeker 6 maanden op bleef hangen (graatmager, al zijn botten staken uit) naar 530kg gegaan. Even traantje wegpinken

Toevallig (of naja, niet zó toevallig want dat is de reden dat ik me het bestaan van dit topic weer realiseerde) heb ik vorige week weer manen etc opgestuurd voor de 2e bioresonantie meting. Ik heb hem namelijk eigenlijk maar 1x een periode behandeld met druppels vorig jaar, omdat zij daarna ging emigreren en niet meer beschikbaar was. Een ander zoeken durfde ik absoluut niet, want Bowie was eindelijk net een beetje opgeknapt. Heb in de tussentijd gewoon braaf haar schema en tips opgevolgd en hem -nu het weer kan- opnieuw laten uitmeten. Hij is er een heel stuk beter aan toe, maar we zijn er nog niet. Ik ben heel benieuwd wat de volgende behandeling ons gaat brengen, want voor mijn gevoel hebben we de loterij al gewonnen. Ik zal als ik eraan denk binnenkort wel even foto's delen van Bo zijn proces, maar vind het best moeilijk om die terug te zien. Ik heb in de zomer trouwens zijn tanden laten trekken, want die EOTRH zat me echt niet lekker. Ik vond het heel spannend met de medicatie, maar het is helemaal goed gekomen en hij had geen terugval oid wat betreft zijn IBD. Met mij daarentegen gaat het echt wel wat minder helaas, maar op zich was dat te verwachten. Nu ik me niet meer elke seconde van de dag zorgen hoef te maken om Bo (waar ik echt enorm dankbaar voor ben, don't get me wrong), merk ik dat mijn lichaam/geest het een beetje gaat begeven haha. Het meest beperkend in mijn dagelijks functioneren vind ik voornamelijk de enorme angst/paniekklachten die zich op alles projecteren. Ook merk ik dat het heel pijnlijk is om terug te denken aan de afgelopen 2 jaar.. Kan er eigenlijk niet over nadenken zonder emotioneel te worden en hartkloppingen te krijgen. Herkennen anderen dit? Merk dat de stress 24/7 in mijn lichaam zit, maar denk dat dat ook een stukje "gebrek aan pauze" is, omdat de zorg natuurlijk dagelijks nodig blijft en ik ook moet blijven werken en sinds september begonnen ben met mijn VWO diploma halen (volwassenenonderwijs) en daarnaast nog de zorg voor een hond heb met ook een vrij lastige gezondheid. Mochten jullie dit herkennen; hoe vinden jullie ontspanning in/rond de dagelijkse verplichtingen en hoe verwerken jullie de lastige, enge en/of onzekere periodes met je paard? Ik ben naar de huisarts geweest en ga binnenkort beginnen met therapie, waarschijnlijk onder andere EMDR. Echter zou ik toch liever even gebruik maken van een quick fix

Maar ik gok dat dat geen optie is haha. Mocht iemand toch een idee hebben, laat het voooral weten
Hoop dat het met jullie en jullie paardjes allemaal goed gaat
Liefs!