rinka schreef:roosxanna schreef:
Bedankt voor je verhaal.
De bioresonantie is mij ookal eens aangedragen maar omdat ik er niet in geloof heb ik het niet gedaan
Zal ernog eens over nadenken
En indd er is erg weinig info te vinden over ibd
Op Engelse sites wel wat meer
Ja klopt, op de Engelse sites is er wat meer over te vinden, maar toch ontbreekt er nog zoveel cruciale informatie voor mijn gevoel. Wat betreft de bioresonantie; heel begrijpelijk, ik zou het zelf ook niet snel hebben gedaan. Het is echt dat we al een halfjaar + 7000,- kliniekkosten verder waren en er nog niks was verbeterd, maar de dierenarts hem klinisch te goed vond om op te geven. Als de dierenarts mij had verteld dat het niet meer paardwaardig was, zou ik het nooit een kans hebben gegeven überhaupt. Maarja; hij was vrolijk en gaf zelf aan nog door te willen, dus besloot ik dan voor hem maar een andere weg in te slaan. Hoewel ik over natuurgeneeskunde niet snel denk "baadt het niet, dan schaadt het niet" had ik dat nu wel, omdat alle wel wetenschappelijk bewezen behandelingen, toch niet aansloegen. We hadden praktisch niks te verliezen. Overigens zijn wij er ook echt nog lang niet, dus ik vind het nog steeds extreem spannend hoe de situatie zich verder ontwikkeld. Echter is het begin er in ieder geval eindelijk en dat kon ik niet zeggen met de andere behandelmethoden bij hem. Ik denk alleen wel dat het ook ontzettend per paard en situatie verschilt. Je moet altijd je gevoel volgen en doen wat goed voelt.