Lecher antenne

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_healer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 19:37

pluisje88 schreef:
Voer uitmeten gebeurt vaak met de biotensor. Met diezelfde tensor kun je ook nog heel veel andere dingen doen dus. Daar werk ik zelf ook mee. Heb aan iemand die de lecher antenne gebruikt wel eens gevraagd wat het verschil nou precies was. Vage ditjes en datjes maar mijn conclusie was dat er niet zo veel verschil was. Het ding ziet er anders uit maar de uitkomst is hetzelfde.

Zit niet veel verschil tussen, en de uitkomst is dezelfde.mijn biotensor samen met de testbuisjes geeft goede resultaten

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 19:48

Horse_healer schreef:
pluisje88 schreef:
Voer uitmeten gebeurt vaak met de biotensor. Met diezelfde tensor kun je ook nog heel veel andere dingen doen dus. Daar werk ik zelf ook mee. Heb aan iemand die de lecher antenne gebruikt wel eens gevraagd wat het verschil nou precies was. Vage ditjes en datjes maar mijn conclusie was dat er niet zo veel verschil was. Het ding ziet er anders uit maar de uitkomst is hetzelfde.

Zit niet veel verschil tussen, en de uitkomst is dezelfde.mijn biotensor samen met de testbuisjes geeft goede resultaten

Wat zijn testbuisjes

Horse_healer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 19:51

Als holistisch healer lees ik de paarden uit met een biotensor en testbuisjes .
Ook al voel ik al bij de aanraking al waar de problemen zit.
Ik begrijp best dat de mensen dit wel hokus pokus vinden.
Vaak word ik ingezet als de dierenarts geen resultaat geeft .
Zoiets als .... baat het niet , schaad het niet.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 20:58

Horse_healer schreef:

Maar mijn vraag, wat zijn testbuisjes (en hoe werken die) is dan nog niet beantwoord

Horse_healer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 21:04

LiannePuthzy schreef:
Horse_healer schreef:

Maar mijn vraag, wat zijn testbuisjes (en hoe werken die) is dan nog niet beantwoord

Om het makkelijk uit te leggen .... ik neem bv het testbuisje maag en mijn biotensor.
Hou het testbuisje bij het paard en vraag aan de biotensor of het paard problemen heeft met de maag en aan de beweging van de biotensor krijd ik een ja of nee

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 21:07

LiannePuthzy schreef:

Nou ja, gewoon! Die zijn gewoon en die doen het gewoon. Neem nu maar gewoon aan. Tss, lastige vragen van die sceptici altijd.
Je moet alleen niet "leviosá" zeggen maar "leviósa".

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 21:09

Horse_healer schreef:

Om het makkelijk uit te leggen .... ik neem bv het testbuisje maag en mijn biotensor.
Hou het testbuisje bij het paard en vraag aan de biotensor of het paard problemen heeft met de maag en aan de beweging van de biotensor krijd ik een ja of nee[/quote]
En wat is dan 'een testbuisje maag'? Neem je een biopt? Een monster van het maagsap? Op een volle of nuchtere maag?
Wat is het, wat doe je ermee, en (hoe) werkt het?

Horse_healer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 21:12

Afbeelding
Afbeelding

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 21:48

Snap je het nou nog nóg niet Oomens, kijk nou, testbuisjes, honderden.... _O-

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 22:05

Goed dat je strafrechtelijk vervolgd kunt worden in NL als je als niet-BIG-geregistreerde een diagnose stelt. Helaas is er te weinig controle op dit soort praktijken.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 22:22

Ibbel schreef:
Goed dat je strafrechtelijk vervolgd kunt worden in NL als je als niet-BIG-geregistreerde een diagnose stelt. Helaas is er te weinig controle op dit soort praktijken.

Klopt niet.

Je uitgeven voor arts mag niet, dat is een wettelijk beschermde titel.
(Geldt hopelijk voor alle BIG beroepen, maar dierenarts zit volgens mij niet in de BIG.)
Dat kan iemand voor de strafrechter brengen.

Het verrichten van voorbehouden handelingen is verboden. Intraveneus injecteren bijvoorbeeld mag niet iedereen.
En medicijnen op recept mogen alleen via de (dieren)arts worden verstrekt.

Diagnose stellen is geen voorbehouden handeling.
Met een Lecher, biotensor etc vaststellen dat de leverenergie te wensen overlaat: de strafrechter ziet je aankomen...

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 22:25

Horse_healer schreef:
[ [url=m/z7Jtoe.jpg]Afbeelding[/url] ]

En in die testbuisjes zit dan een vloeistof die Connect met de maag ofzo bijvoorbeeld?

Horse_healer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 22:44

LiannePuthzy schreef:
Horse_healer schreef:

En in die testbuisjes zit dan een vloeistof die Connect met de maag ofzo bijvoorbeeld?

Zo kan je het zien ja, en voor alles is er een flesje

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 23:27

Horse_healer schreef:
pluisje88 schreef:

Ik gebruik testbuisjes anders dan jij, maar ik heb ook prima resultaten met vraagstelling, testlijsten en testbuisjes.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 00:33

pluisje88 schreef:
Ik gebruik testbuisjes anders dan jij, maar ik heb ook prima resultaten met vraagstelling, testlijsten en testbuisjes.

Het maakt ook niet uit hoe je ze gebruikt. Zolang je er maar geheimzinnig genoeg over doet is er altijd wel iemand die erin trapt.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 08:43

oomens schreef:
pluisje88 schreef:

Het maakt ook niet uit hoe je ze gebruikt. Zolang je er maar geheimzinnig genoeg over doet is er altijd wel iemand die erin trapt.

Er hoeft niemand in te trappen want ik gebruik het alleen voor mezelf en de mensen om mij heen die er zelf naar vragen. Ik krijg er geen cent voor dus deze snap ik niet zo goed

LiannePuthzy

Re: Lecher antenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 08:46

Ik denk sant oomens doelt op de mensen die daadwerkelijk een dienst daarin aanbieden en daarvoor echt heel veel geld vragen, met daarbij de extreem verdunde bachbloesem druppels die zo 30 tot 50 euro per flesje kosten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 09:32

Wat lief dat jullie je druk maken om de portemonnee van een ander :j <3
Zo zie ja maar weer hoe aardig bokkers zijn, stel dat een ander in de problemen komt en daarvoor willen waarschuwen. Echt toppie +:)+

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 09:43

DuoPenotti schreef:
Zo zie ja maar weer hoe aardig bokkers zijn, stel dat een ander in de problemen komt en daarvoor willen waarschuwen. Echt toppie +:)+

Fijn hè :D ik had best gewaarschuwd willen worden dat mijn paard pssm zou hebben en de dierenartsen dat niet zouden gaan vinden overigens ;)

Als ik de ziekte had gekend had ik het zelf kunnen uitvinden met de biotensor. Maar daar ging het even mis dus ;)

Niet iedereen die met een biotensor werkt doet vreemde zaken hoor. Ik werk niet met bachbloesems. In ieder geval nooit met de zo sterk verdunde versie. Heb er wel eens baat bij gehad maar dan gebruik ik gewoon zo’n flesje op binnen een paar weken. Ik werk Ook niet met homeopathie. Wel met fytotherapie, bioresonantie, aps, aromatherapie,
Voeding ed…
Laatst bijgewerkt door pluisje88 op 09-03-22 09:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 09:47

Ik vermoed dat de rationalist Oomens gewoon alles buiten zijn denkraam verklaart tot 'gedoe waar mensen intrappen'...

Horse_healer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 09:54

pluisje88 schreef:
DuoPenotti schreef:

Fijn hè :D ik had best gewaarschuwd willen worden dat mijn paard pssm zou hebben en de dierenartsen dat niet zouden gaan vinden overigens ;)

Als ik de ziekte had gekend had ik het zelf kunnen uitvinden met de biotensor. Maar daar ging het even mis dus ;)

Niet iedereen die met een biotensor werkt doet vreemde zaken hoor. Ik werk niet met bachbloesems. Ook niet met homeopathie. Wel met fytotherapie, bioresonantie, aps, aromatherapie,
Voeding ed…

En bij mijn weten is daar niks mis mee
Ik zal NOOIT een diagnose stellen. Maar altijd zeggen dat ze aan hun DA een tweede opinie moeten vragen . Of als ze me vragen me dat ik een tweede bevestiging geef op waar de DA aan twijfelt

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 10:50

Nee ik ook niet. Ik heb al wel mensen handvatten kunnen geven door ze de Goede kant op te wijzen waar ze de dierenarts moesten laten zoeken. Dat was zeker wel helpend in dat geval

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 14:55

Janneke2 schreef:
Ik vermoed dat de rationalist Oomens gewoon alles buiten zijn denkraam verklaart tot 'gedoe waar mensen intrappen'...

Dat vermoed je.
Mocht er ooit degelijk onderzoek komen waaruit blijkt dat dit getover daadwerkelijk werkt, dan ben ik best bereid dat aan te nemen.
Tot nu toe blijken echter keer op keer de effecten niet te reproduceren, en de veronderstelde werkingsmechanismen (vage trillingen en energieën die kennelijk met geen enkele methode te meten zijn) kunnen structureel niet worden aangetoond.

Horse_healer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 14:58

oomens schreef:
Janneke2 schreef:

Dat vermoed je.
Mocht er ooit degelijk onderzoek komen waaruit blijkt dat dit getover daadwerkelijk werkt, dan ben ik best bereid dat aan te nemen.
Tot nu toe blijken echter keer op keer de effecten niet te reproduceren, en de veronderstelde werkingsmechanismen (vage trillingen en energieën die kennelijk met geen enkele methode te meten zijn) kunnen structureel niet worden aangetoond.

Geloof jij wel in je eigen ??

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 15:56

oomens schreef:
Janneke2 schreef:

Dat vermoed je.

Ik denk dat iedereen mag geloven in waar hij of zij zich goed bij voelt :j mits dat betekent dat je de mening van een ander respecteert en die in z’n waarde laat.