Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fly_high schreef:Bij ons ook goed nieuws na het scannen vandaag, de pees is supermooi hersteld en we kunnen aan de slag met opbouweneerst maar 5 minuut draven en dat elke week uitbreiden. Als het zo goed blijft gaan kunnen we over 4 weken weer galopperen.
Christadk schreef:Mijn paard is onder het zadel eigenlijk nog wel heel goed te doen maar er naast niet, dan staat hij regelmatig op zijn achterbenen..
Hoe doen jullie dat met erop stappen , laten jullie de teugels lang op pak je wel al wat op? Ik merk dat ik daar nog moeite mee heb, omdat ik niet zo goed weet wat hij aan kan. Bult (been) blijft trouwens dunner worden dus wat dat betreft gaan we de goede kant op. Hij gaat wel regelmatig af in zijn paddock trouwens, dus helemaal rustig houd hij zich niet maar blijkbaar kan zijn been het wel hebben. In januari gaan we weer scannen en dan hoop ik te mogen draven ohz.
Christadk schreef:Ik had niks moeten zeggen. Paardlief stond vandaag op 2 achterbenen toen ik erop zat. Hij wilde er ook nog vandoor gaan en was mega aan het dribbelen/schrikken dus toen maar de bak uit gegaan en op het harde gaan stappen daar was hij uiteindelijk wel braaf. Morgen maar weer een poging in de bak doen.
Destiny dat merk ik bij mijn paard ook, als ik hem op pak komt hij er gelijk goed onder met zijn achterhand.
Tierania_ schreef:Super nieuws! Mijn laatste scan was in september en daarna ook niet meer terug geweest.
Al zou ik dat toch stiekem nog even willen doen...
Wij draven sinds een week nu ook weer balkjes. En het kriebelt nu wel heel erg om eens een sprongetje mee te pakken, maar ik durf zomaar niet...
Tierania_ schreef:Super nieuws! Mijn laatste scan was in september en daarna ook niet meer terug geweest.
Al zou ik dat toch stiekem nog even willen doen...
Wij draven sinds een week nu ook weer balkjes. En het kriebelt nu wel heel erg om eens een sprongetje mee te pakken, maar ik durf zomaar niet...