Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Horseware schreef:Voor wie het leuk vindt: ik ben bezig met het maken van een website over vasculitis. Hij is nog lang niet af maar onder het kopje “mijn verhaal” kunnen jullie al een heel stuk lezen over de weg die ik met mijn paard bewandeld heb en wat il allemaal geprobeerd heb. De site heet http://www.vasculitisbijpaarden.nl
Tancreda4 schreef:Heb jij ook een vasculitis paard LisaaSophie?
Tancreda4 schreef:Heb je ook foto's? Misschien stom, maar ik vind het wel interessant hoe het bij anderen eruit ziet en het genezingsproces hiervan.
Ik smeer al sinds oktober hydrocortiderm (met tussenposes, pijpbeen smeer ik nu al even niet meer, de kootholte ben ik vorige week mee begonnen). Geen idee of het echt werkt. Of het rustig is door de zalf, door het inpakken tegen UV licht, door de prednisolon of door de combinatie. Momenteel blijft het aardig stabiel met alleen een beschermer aan overdag (en nu dan zalf in de kootholte). Iig, de wondjes blijven stabiel. Been loopt weer meer op helaas.
Tancreda4 schreef:Heb je ook foto's? Misschien stom, maar ik vind het wel interessant hoe het bij anderen eruit ziet en het genezingsproces hiervan.
Ik smeer al sinds oktober hydrocortiderm (met tussenposes, pijpbeen smeer ik nu al even niet meer, de kootholte ben ik vorige week mee begonnen). Geen idee of het echt werkt. Of het rustig is door de zalf, door het inpakken tegen UV licht, door de prednisolon of door de combinatie. Momenteel blijft het aardig stabiel met alleen een beschermer aan overdag (en nu dan zalf in de kootholte). Iig, de wondjes blijven stabiel. Been loopt weer meer op helaas.
mirgino schreef:bij mijn paard gaat het nu beter ,heeft nog wel afgelopen maandag een AB spuit gehad omdat de kogel wat dik was en ik de komende dagen niet naar stal kan wegens oog operatie
stalgenootje stuurde net foto`s zij heeft hem gepoetst[ zijn been ]
[ [url=m/a00Y6H.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VT73k2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ELqOZG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mw4jQY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tancreda4 schreef:Er zijn twee kleine plekjes bij in de koot. Minuscuul en niet op de foto reacties krijgenGelukkig was het been wel wat geslonken na beweging. Heb sokken over kunnen nemen, kijken of dat wat is.
[ [url=m/IQ5kCn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V7msap.jpg]Afbeelding[/url] ]