Ik maak me wel een beetje zorgen nu we geen update hebben en met die foto's in mijn achterhoofd, hopelijk valt het bericht mee TS en ben je gewoon door drukte verhinderd... jij en Lars zijn wel in mijn hoofd blijven zitten gisteren...
Lieve bokkers, bedankt voor alles. Helaas heb ik gisteren afscheid moeten nemen van mijn allerbeste vriendje. Lars is vredig ingeslapen in Roosendaal om 13.20u. Voor Rob was het meteen duidelijk, niets meer aan te doen, volledige ontschoening...
De klap kwam zo hard aan... Hij stelde voor om hem meteen uit zijn lijden te verlossen. Alles is heel mooi en rustig verlopen. Al vond ik het verschrikkelijk om er bij te zijn tot het einde, maar ik wou dit voor Lars, dat heeft hij verdient.
Na de 6 fantastische jaren die hij mij heeft gegeven hoop ik dat hij nu pijnvrij is. Ik mis hem zo verschrikkelijk hard... Ik kan het niet omschrijven. Hij was zo vrolijk en had alle vertrouwen in mij toen we naar 'de kamer' gingen. Ik weet dat het het beste was voor Lars, maar hij wou echt nog niet gaan...
Nogmaals bedankt voor alle tips en de steun. Lars is het mooiste sterretje aan de hemel en zal voor altijd mijn kleine held zijn
Je hebt een moeilijke keus gemaakt, maar wel de beste op dit moment
assebassie
Geplaatst: 27-01-18 17:49
O meisje toch!, ik wens je heel, heel veel sterkte!
Aukelizzy
Geplaatst: 27-01-18 17:50
Ik was een stille meelezer. Had zo gehoopt op beter nieuws voor jullie! Maar je hebt alles gedaan voor Lars wat in jou macht lag, en je hebt nu die moeilijkste maar beste beslissing genomen voor hem. Houden van is ook loslaten... Ik denk dat Lars zich geen beter baasje had kunnen wensen. Heel veel sterkte met dit grote verlies!
pien_2010
Geplaatst: 27-01-18 17:52
Ach lieverd wat een treurig nieuws. Je hebt het geweldig gedaan allemaal. Sterkte!
NienkeV1994
Geplaatst: 27-01-18 17:52
Ik had zo gehoopt op goed nieuws. Heel veel sterkte met dit grote verlies
different1
Geplaatst: 27-01-18 17:55
Ik kan niets anders dan je ontzettend veel sterkte wensen!! Had zo gehoopt dat jouw Lars ook dit zou overwinnen, want een winnaar en een vechter was hij... Jullie hebben alles, en zelfs meer dan dat, gedaan om hem te helpen.
Nogmaals heel veel sterkte!
jobamara
Geplaatst: 27-01-18 17:59
Lieve DoubleD, wat ben jij een topbaas voor Lars geweest. Na de foto had ik nog een beetje hoop dat het geen totale ontschoening was en er nog hoop was voor Lars en jou. Je verdriet zal heel groot zijn maar bedenk dat je echt alles gedaan hebt wat mogelijk was, en je reis naar Roosendaal heeft voor Lars een einde gemaakt aan de pijn, die bij afwachten en kijken wat er zou gebeuren zowel Lars als jou een rot gevoel gegeven zou hebben. Het dier waar je zoveel van houd pijn zien leiden is zo verdomd moeilijk, als je weet dat het tijdelijk is en ze daarna weer opknappen is het een ander verhaal. Ik had jullie zo graag een ander einde gewenst. Heel veel sterkte met dit een plaatsje te kunnen geven, hoop dat je over een tijdje weer aan de mooie dingen die jullie samen hebben meegemaakt kan terugkijken. Een hele hele dikke knuffel
Sharonaa_
Geplaatst: 27-01-18 18:01
Ach jeetje wat verschrikkelijk.. ik heb je hele topic stilletjes gevolgd met wat hoop..en wil je daarom heel veel sterkte wensen met dit onwijze verlies.. je hebt alles voor je vriendje gedaan wat je maar kan doen, tot het laatste moment. Heel veel sterkte
Wat vreselijk TS. Ik was een stille meelezer en had zo op een andere afloop gehoopt voor jullie. Je hebt werkelijk waar alles gedaan om hem te laten herstellen. Heel veel sterkte met het verlies.
piezze
Geplaatst: 27-01-18 18:18
Verschrikkelijk TS heel veel sterkte met dit verlies.
Pluisje8
Geplaatst: 27-01-18 18:19
Heel veel sterkte met het verlies van Lars. Je hebt er alles aan gedaan om hem proberen beter te maken.
Laatst bijgewerkt door Pluisje8 op 27-01-18 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Ach nee ... ik had zoooo gehoopt voor jou, jullie, maar toen het gisteren stil bleef, vreesde ik het allerergste. Wat moet dit vreselijk pijn doen. Je verdriet kunnen we onmogelijk verzachten maar uit wat ik hier heb kunnen lezen, had Lars zich geen beter baasje kunnen wensen! Veel sterkte meid!!
Heel veel sterkte! Ik ben blij dat er gister een eenduidig oordeel was en dat de beslissing gelijk is genomen. Geen reis terug met schuldgevoel en lood in je schoenen. Voor Lars is dit het beste en ik ben blij dat het vreedzaam is verlopen. Neem de tijd om het een plek te geven en weet dat je er alles, maar dan ook echt ALLES aan hebt gedaan om hem te helpen!